  • 1. Data: 2009-08-12 16:50:24
    Temat: co po polei zalatwiac
    Od: bulba008 <b...@o...pl>

    Czyli tak:

    kupilem juz prawie dzialke, jest ona objeta MPZ, w drodze wszyskie media
    i kanaliza
    wybralem projekt domu - kupilem

    teraz:
    daje do adaptacji projekt
    zalatwiam pisma z energetyki, gazu, kanalizacji, wody
    skladam o pozwolenie na budowe
    wybieram ekipe z kierownikiem budowy
    buduje

    CZy cos pominalem.

  • 2. Data: 2009-08-12 17:01:39
    Temat: Re: co po polei zalatwiac
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    bulba008 wrote:
> [...]
    >
    > teraz:
    > daje do adaptacji projekt
    > zalatwiam pisma z energetyki, gazu, kanalizacji, wody

    pieniądze masz pieniądze te głupie 500 000 złotych?

  • 3. Data: 2009-08-12 17:36:56
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bulba008" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > teraz:
    > daje do adaptacji projekt
    > zalatwiam pisma z energetyki, gazu, kanalizacji, wody

    troche sporo ci ucieklo...
    wypis z MPZ
    wypis i wyrys z rejestru gruntow
    oswiadczenie o dysp. nier. na cele budowlane
    mapa do celow projektowych
    badanie gruntu
    plan zagospodarowania
    wywoz smieci
    ustalenie wjazdu z zarzadca drogi

    chyba tyle....
    o ile nie masz dodatkowych uzgodnien typu archeolog czy rejestr zabytkow
    ale to bedzie w MPZ

    BTW kupiles projekt w ciemno oby pasowal do MPZ
    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 4. Data: 2009-08-12 18:01:08
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > teraz:
    > daje do adaptacji projekt
    > zalatwiam pisma z energetyki, gazu, kanalizacji, wody

    zapomnialem o projektach przylaczy
    ale to do PNB nie jest potrzebne
    tylko do podlaczenia ;-)

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 5. Data: 2009-08-13 06:05:00
    Od: QbaB <Q...@g...com>

    On 12 Sie, 18:50, bulba008 <b...@o...pl> wrote:
> [...]
    >
    > teraz:
    > daje do adaptacji projekt
    > zalatwiam pisma z energetyki, gazu, kanalizacji, wody

    No ja bym wziął jakiegos architekta, który zrobi Ci adaptację i
    znajdzie odpowiednich ludzi z branż i pozałatwia projekty i inne
    papierki itd. Ty będziesz tylko co jakis czas podpisywał jakieś
    papiery. Podejrzewam że nie wyjdzie drożej a na pewno spokojniej.
    A ekipa może miec swojego kierbuda ale chyba lepiej miec kogos po
    swojej stronie i zatrudnić go indywidualnie, wtedy będziesz miał
    namiastkę nadzoru (najlepszym nadzorem są zdjęcia i ta grupa ;-) )

    Pzdr
    QbaB

  • 6. Data: 2009-08-14 10:19:05
    Od: "Przemyslaw Salata" <ubecya_SPAMIK@PRECZ_wp.pl>

    Użytkownik "QbaB" <Q...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > (najlepszym nadzorem są zdjęcia i ta grupa ;-) )

    he he, tak, ale po fakcie. Ja na przyklad, mam zdjecia law i fundamentow, ale
    ich nie daje na grupe, zeby sie niepotrzebnie nie stresowac. Lepiej miec
    czlowieka, co sie zna na rzeczy i moze na biezaco rzucic okiem na robote. Tylko
    gdzie takiego znalezc.

    --
    pozdr Z.

  • 7. Data: 2009-08-15 20:45:32
    Od: "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl>

    > wypis z MPZ
    (..)
    > oswiadczenie o dysp. nier. na cele budowlane

    jestes pewny ze przy MPZP wypis nie jest wystarczający?

  • 8. Data: 2009-08-16 19:58:36
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > (..)
    >
    > jestes pewny ze przy MPZP wypis nie jest wystarczający?

    jakos po weeku nie lapie ...
    tak jak napisalem zalatwiam w wielu urzedach w polsce i zawsze jest podobnie
    nie bardzo rozumiem pytanie...

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl