  • 1. Data: 2009-08-12 08:59:46
    Temat: Inteligencja domu (nie wlasciciela)
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    Jaka moze miec to wlasciwie wartosc?
    Dostaje rozny spam ale to mnie poruszylo. jak sie domyslam jest to
    cena netto wiec prawdziwa cena to 42'682,30

    Pozdrawiam
    Dy

    ........ PRESTIŻ
    39 890 zł

    Jest propozycją dla najambitniejszych, ale i najwygodniejszych -
    możliwości wydają się naprawdę niesłychane - wystarczy wspomnieć tylko
    55 sterowanych obwodów oświetleniowych, 20 manipulatorów, czujnik
    zmierzchowy, czujniki ruchu, zegar zapamiętujący 100 zdarzeń, moduł
    SMS do sterowania za pomocą telefonu komórkowego - a to tylko
    podstawowe możliwości............ PRESTIŻ poradzi sobie w dużych
    domach i rezydencjach. Prezentem do zestawu ............ PRESTIŻ jest
    iPod Classic 120GB.

  • 2. Data: 2009-08-12 11:34:21
    Temat: Re: Inteligencja domu (nie wlasciciela)
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    >Jaka moze miec to wlasciwie wartosc?

    No wlasnie - jaka wartosc moze miec ten post ?

    Pozdrawiam

    Kane

  • 3. Data: 2009-08-12 12:58:09
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > ........ PRESTIŻ
    > 39 890 zł

    Kit i perfekcja to najdroższe rzeczy na świecie.

    pozdrawiam
    pluton

  • 4. Data: 2009-08-12 13:42:00
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Dy" <d...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    >Jaka moze miec to wlasciwie wartosc?
    >Dostaje rozny spam ale to mnie poruszylo. jak sie domyslam jest to
    >cena netto wiec prawdziwa cena to 42'682,30

    No bierz, bierz.. Bez tego zaden dzisiejszy dom nie moglby funkcjonowac. Co
    tam 42 tysiace w porownaniu z komfortem spuszczenia wody smsem. :-)

    Pozdro.. TK

  • 5. Data: 2009-08-12 13:46:25
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Dy wrote:
> [...]
    > podstawowe możliwości............ PRESTIŻ poradzi sobie w dużych
    > domach i rezydencjach. Prezentem do zestawu ............ PRESTIŻ jest

    poproś żeby ci dali opust o wartość tego IPODA

  • 6. Data: 2009-08-12 13:51:06
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]

    Tak można?
    Gdzie mogę taka ynteligencję zamówić.
    Dostałem oferte karty kredytowej bez poreczyciela, zaświadczeń, piodpisów
    itp to sobie za tą kasę kupie ;))

    Krzysiek

  • 7. Data: 2009-08-12 13:59:38
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kris wrote:
> [...]
    > Gdzie mogę taka ynteligencję zamówić.
    > Dostałem oferte karty kredytowej bez poreczyciela, zaświadczeń,
    > piodpisów itp to sobie za tą kasę kupie ;))

    daj linka do tych kart

    albo lepiej zrobię ci to za 2 x wyższa cene a połowę nadwyżki dostaniesz
    gotówką do ręki :)

  • 8. Data: 2009-08-12 14:12:25
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Gdzie mogę taka ynteligencję zamówić.
    > Dostałem oferte karty kredytowej bez poreczyciela, zaświadczeń, piodpisów
    > itp to sobie za tą kasę kupie ;))

    Uwazaj zebys za odsetki dla naciagaczy z tej karty nie musial sprzedac
    mieszkania. :-DDD

    Pozdro.. TK

  • 9. Data: 2009-08-12 14:45:40
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "kris" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:h5uhca$t54$1@news.onet.pl...
    >
    > Uwazaj zebys za odsetki dla naciagaczy z tej karty nie musial sprzedac
    > mieszkania. :-DDD

    Szewc w podartych butach chodzi- ja nie mam kart kredytowych w portfelu.
    Ale zależy mi aby moi klienci jak najwięcej pożyczali- w "mojej" firmie
    oczywiście;)))

    Krzysiek

  • 10. Data: 2009-08-12 15:00:15
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Szewc w podartych butach chodzi- ja nie mam kart kredytowych w portfelu.
    > Ale zależy mi aby moi klienci jak najwięcej pożyczali- w "mojej" firmie
    > oczywiście;)))

    ...naciagaczu. :-)

    Na poczatku tego roku zadzwonil jakis koles do ojca i zaproponowal spotkanie
    pod domem w samochodzie w celu omowienia karty kredytowej, ktorej to ojciec
    nie jest szczesliwym posiadaczem. Po nie zbyt dlugiej rozmowie ojciec wrocil
    do domu nie skorzystawszy z jedynej tak promocyjnej oferty. Za godzine
    zadzwonila glupia baba i wypytuje ojca, dla czego nie wzial karty, przeciez
    sie umawial i jak on w ogole mogl umowic sie i odmowic karty, ojciec sie
    wsciekl. :-)) Niezly kabaret. Kolege naciagneli przed jakims sklepem mowiac,
    ze zostalo im ostatnie cos tam i zeby im podpisal to beda mogli pojsc do
    domu. Nastepnego dnia zorientowal sie ze podpisal super duper wniosek o
    wydanie karty i czeka szczesliwie na umowe. :-))
    Gnidy bezczelne i tyle. Od kiedy zakonczylem kariere w bankowosci to nie
    jestem szczesliwym posiadaczem karty kredytowej VISA i dobrze mi z tym. No
    to tyle o tym budowaniu jak narazie. :-)

    Pozdro.. TK