  • 1. Data: 2009-08-11 13:34:36
    Temat: ceny dzialek
    Od: bulba008 <b...@o...pl>

    Obserwuje niewielki spadek cen dzialek budowlanych. Do kiedy moze on
    potrwac. Ja jakos nie widze konca tej zapasci gospodarczej, przede
    wszystkim bezrobocie rosnie i bedzie jak na razie rosnac. Czy kredyty na
    dzialki i budowy sa juz latwiej dostepne niz na poczatku roku.

  • 2. Data: 2009-08-12 07:51:32
    Temat: Re: ceny dzialek
    Od: Tomasz Kałużny <v...@o...pl>

    Użytkownik "bulba008" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wszystkim bezrobocie rosnie i bedzie jak na razie rosnac. Czy kredyty na
    > dzialki i budowy sa juz latwiej dostepne niz na poczatku roku.

    Troche na temat i troche OT.

    U mnie w okolicy (przedmiescie Lodzi) ceny dzialek spadly od pazdziernika
    2008, w zaleznosci od lokalizacji, o 15-30%.

    Mysle, ze ceny zatrzymaly sie na dluzszy czas. Nie wiem, czy to adekwatne
    porownanie ale od maja zeszlego roku szukalem kupca na mieszkanie. Znalazlem
    dwie osoby, ktore w okresie od czerwca do pazdziernika probowaly (najpierw
    jeden, pozniej drugi) kredytowac 100% wartosci. Final byl taki, ze zarowno
    jednemu jak i drugiemu przepadl zadatek. Od pazdziernika do kwietnia na moje
    ogloszenia odpowiedzialo moze z 5 osob z nadzieja, ze zjade z ceny 30% a
    ekstremalnie (biuro posrednictwa) chciano mi ulzyc i kupic ode mnie lokal za
    50% ceny z zeszlego roku. W kwietniu sprzedalem z korekta 17% w stosunku do
    ceny z zeszlego roku. Obserwuje co aktualnie dzieje sie z nieruchomosciami w
    mojej okolicy i ceny spadly podobnie jak w moim przypadku. Widac takze, ze
    sa kupujacy. W moim bezposrednim sasiedztwie wprowadzily sie dwie nowe
    rodziny (ostatnia w sobote).

    A co do kryzysu i bezrobocia... Kto chce ten kryzys znajdzie, pewnie w
    niektorych sektorach jest on odczuwalny ale nie jest to regula i sa takie
    dziedziny gdzie daje sie odczuc bardzo duzy wzrost zamowien i produkcji.
    Inna rzecz... Od roku szukamy dwoch pracownikow technicznych i odpowiedniej
    ksiegowej... Po trzech turach naborow do tej pory jestesmy bez tych
    potrzebnych ludzi. I nie chodzi tu o zla place ani zle warunki pracy. O ile
    do ksiegowosci zglosily sie chetne osoby o tyle na techniczne zglosil sie
    tylko jeden kandydat w ciagu roku.

    Pozdrawiam, Tomek.

    4327 (20090811) __________

  • 3. Data: 2009-08-12 11:00:20
    Temat: Re: ceny dzialek OT
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomasz Kałużny wrote:

    > __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy
    > sygnatur wirusow 4327 (20090811) __________
    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    CZY NAPRAWDĘ PRZEKRACZA TWOJE ZDOLNOŚCI WYCHRZANIENIE TEGO ŁAJNA!!!!!

    albo chociaż spowodowanie aby było ono oznaczone jako podpis dzięki czemu
    przeglądarki wezmą i wytną ten szajs podczas odpowiadania na twojej posty