  • 1. Data: 2009-08-11 08:38:56
    Temat: Premia gwarancyjna
    Od: "..::Adam::.." <e...@o...pl>

    witam,
    czy ktoś z budujących wykorzystał premię gwarancyjną?
    Jesli tak to prosze o info jakiego rzędu to są kwoty? (wiem że to zależy
    od wielu czynników),
    ale jest to rząd setek pln czy tysięcy pln?
    Pozdrawiam
    ADam

  • 2. Data: 2009-08-13 10:46:00
    Temat: Re: Premia gwarancyjna
    Od: yarecky <2...@g...pl>

    ..::Adam::.. pisze:
> [...]
    > od wielu czynników),
    > ale jest to rząd setek pln czy tysięcy pln?
    Tysięcy.
    U mnie było tego kilka kpln.

  • 3. Data: 2009-08-17 20:21:19
    Od: "adam" <a...@g...pl>

    To zależy od tak wielu rzeczy, że rozrzutmoże być olbrzymi. PKO BP
    jeden raz w przeciągu oszczędzania może Ci bezplatnie wyliczyć
    wielkość premii. Ja założyłem ks mieszkaniowe swoim synom gdy mieli
    po 2 - 3 lata, to było na początku lat 80-tych. Odkładałem na obie
    razem ok 1/4 pensji przez wiele lat. Potem przyszła wielka inflancja i
    wielki bałagan i denominacja, nikt nic nie wiedział i nigdzie nie
    mogłem sie niczego dowiedzieć, więc nadal odkładalem. Tyle że zamiast
    po 500 zł to 5 groszy. Po jakimś czasie zdenerwowłem sie i przestałem
    odkładać. W sumie wsadzilem w ten interes okolo 2 letnią pensję. Dwa
    lata temu odebrałem 3600 zł.
    Adam