    From: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: czym ocieplić od środka - po raz tysięczny
    Date: Thu, 7 Jun 2012 19:41:07 +0200

    Witam. Pół roku zabieramy sie za remont mieszkania i wiem coraz mniej.
    Mieszkanie
    trzeba ocieplić od środka. Gadałem z niezliczoną ilością różnej maści
    fachowców z których
    każdy uważa, że on jest najmądrzejszy a reszta to idioci.

    Jedni mówią : dać styropian, zrobić wzmocnienia tylko tam gdzie na pewno coś
    będzie
    wisiało i nic na to nie dawać

    Inni : styropian, na to płyte

    Jeszcze inni : ci od styropianu to idioci, tylko wełna a na to płyta

    potem jeszcze druga kwestia:

    Jedni : zaizolować dokładnie i nie dopuszczać wilgoci

    Inni: porobić dziury i niech się wietrzy

    Niestety nikt za swoje słowa pewnie nie weźmie odpowiedzialności gdyby coś
    było
    za rok czy dwa nie tak.

    Kiedyś rozważałem użycie pianek pouliretanowych. Drogie jak cholera ale cały
    czas
    myślę, że obok kilku wad ma to dużo zalet. Jedna z firm z którymi o tym
    rozmawiałem
    wydzwania teraz do mnie proponująć mi coraz niższe ceny i znowu zacząłem o
    tym
    myśleć. Też już pytałem ale czy abstrahując od wysokiej ceny to ma sens ?

    Dzięki za podpowiedzi