    Date: Sun, 10 Jun 2012 20:37:19 +0200
    From: Lukasz <w...@b...net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: czym uszczelnić/zasmarować beton?

    Witam,
    Potrzebuję tymczasowo* zabezpieczyć podłogę w łazience w okolicy wanny.
    W tej chwili jest sam beton, (musiałem w tamtych okolicach zerwać
    kafelki) i każda wychlapana woda przesiąka piętro niżej (strop WPS).
    Chciałbym ten beton zasmarować jakąś mazią, coś jak dysperbit do dachów
    (w zasadzie sam dysperbit by mi nie przeszkadzał, ale może jest coś
    lepszego- mniej czarnego ;)

    *Tymczasowo- na pewno w tym roku nie będę robił w łazience remontu i
    jest duże prawdopodobieństwo że w przyszłym też nie...

    Lukasz