  • 1. Data: 2012-06-10 20:37:19
    Temat: czym uszczelnić/zasmarować beton?
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    Witam,
    Potrzebuję tymczasowo* zabezpieczyć podłogę w łazience w okolicy wanny.
    W tej chwili jest sam beton, (musiałem w tamtych okolicach zerwać
    kafelki) i każda wychlapana woda przesiąka piętro niżej (strop WPS).
    Chciałbym ten beton zasmarować jakąś mazią, coś jak dysperbit do dachów
    (w zasadzie sam dysperbit by mi nie przeszkadzał, ale może jest coś
    lepszego- mniej czarnego ;)

    *Tymczasowo- na pewno w tym roku nie będę robił w łazience remontu i
    jest duże prawdopodobieństwo że w przyszłym też nie...

    Lukasz

  • 2. Data: 2012-06-10 20:41:51
    Temat: Re: czym uszczelnić/zasmarować beton?
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    W dniu 2012-06-10 20:37, Lukasz pisze:
> [...]
    >

    > *Tymczasowo- na pewno w tym roku nie będę robił w łazience remontu i
    > jest duże prawdopodobieństwo że w przyszłym też nie...

    najprościej będzie położyć glazurę
    obojętnie jaką na te 2 lata wystarczy

  • 3. Data: 2012-06-11 06:54:34
    Od: "twistedme" <t...@o...pl>

    > Chciałbym ten beton zasmarować jakąś mazią, coś jak dysperbit do dachów (w
    > zasadzie sam dysperbit by mi nie przeszkadzał, ale może jest coś lepszego-
    > mniej czarnego ;)

    Nie znam sie na tym zupelnie, ale u mnie fachowcy, pod brodzikiem i wanna
    pod kafle, smarowali folia w plynie - taka zielona...

    pozdrawiam
    Przemek