  • 1. Data: 2012-06-08 08:09:50
    Temat: Gniazdo elektryczne natynkowe + styropian 12
    Od: Einstein <e...@g...pl>

    Witam
    Zastanawiam się nad montażem gniazda natynkowego (takie a nie żadne
    inne) na tarasie. Niby prosta rzecz ale jest jedno ale. Ściana ma być
    ocieplona styropianem 12. Czy najlepiej dać jakąś tzw. podstawę pod
    gniazdko tak aby np. schowane było 2 cm obudowy w styropianie? Nie
    chciałbym obsadzać puszki gniazda od razu na ścianie bo by to
    idiotycznie wyglądało (to wycięcie w styropianie), nie chcę również
    obsadzać puszki od gniazda podtynkowego w styropianie i do tego gniazdo
    podtynkowe. Gniazdo nie będzie bezpośrednio wystawione na działanie
    warunków atmosferycznych.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-06-10 17:15:23
    Temat: Re: Gniazdo elektryczne natynkowe + styropian 12
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Einstein wrote:
> [...]
    > obsadzać puszki od gniazda podtynkowego w styropianie i do tego
    > gniazdo podtynkowe. Gniazdo nie będzie bezpośrednio wystawione na

    zrób jakąs konstrukcję z metalu i do tego zamocuj gniazdko, albo daj pod nie
    kawałek XPSa (twardego styropianu) o odpowieniej grubości i tyle.

    gniazdko musi sie czegoś trzymać żeby ci sie nie oluzowało w ociepleniu z
    czasem.

  • 3. Data: 2012-06-11 00:29:57
    Od: b...@k...math.uni.lodz.pl

    Einstein pisze:
> [...]
    > obsadzać puszki od gniazda podtynkowego w styropianie i do tego gniazdo
    > podtynkowe. Gniazdo nie będzie bezpośrednio wystawione na działanie

    tu były ciekawe pomysły
    http://forum.muratordom.pl/showthread.php?154608-Gni
    azdo-elektryczne-na-zewnętrznej-ścianie-budynku/