  • 1. Data: 2012-06-09 20:57:38
    Temat: okna dachowe - sso i zima
    Od: scruffty <s...@z...pl>

    Witam,

    W tym roku chcę postawić dom w SSO, może coś jeszcze zrobię w środku
    (elektryka i tynki, raczej nie więcej) i raczej nie będę zakładał okien w
    ścianach na zimę. Zostaje kwestia dachu: przymierzam się do dachówki. Jak
    rozwiązać sprawę okien dachowych?

    1 pomysł: w tym roku tylko pokryć dach papą, zabezpieczyć otwory, aby nie
    padało do środka, a jak nawet trochę wody wleci to dużych szkód nie zrobi.

    2 pomysł: zrobić dach na gotowo z dachówką i oknami, tylko czy im to nie
    zaszkodzi, zimowanie i potem wilgoć z wylewek itd. Pomijam już, że mogą
    dostać nóg, albo stracić szyby.

    Poradźcie co lepsze, ew. jak robić na gotowo to jak zabezpieczyć okna przed
    wilgocią i złodziejami.

    scruffty

  • 2. Data: 2012-06-09 22:41:37
    Temat: Re: okna dachowe - sso i zima
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik scruffty napisał:

    > Poradźcie co lepsze, ew. jak robić na gotowo to jak zabezpieczyć okna przed
    > wilgocią i złodziejami.
    >
    > scruffty

    drugi wariant z uwagą końcową jak powyżej :-)
    z naciskiem na złodziei, bo wilgoć tym oknom nie zaszkodzi raczej, nie
    ma obaw

    pozdr
    Robert G.

  • 3. Data: 2012-06-11 11:33:40
    Od: Marek <m...@g...pl>

    Polecam inny wariant - zakryc caly dach dachowka.
    Okna wstawisz sobie jak bedziesz wykanczal poddasze. W moim przypadku to
    sa 2 lata po dachu.
    Robiac na luziku wstawiasz jedno okno w pol dnia.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z