  • 1. Data: 2012-06-10 13:57:21
    Temat: hydraulicy!!
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    przymierzam sie do zakupu takiej pompy
    http://allegro.pl/dobo-pl-pompa-obiegowa-omnigena-25
    -40-srubunki-hit-i2385086101.html
    i dobieram elementy do instalacji . Powiedzcie mi bo nie moge doczytać - w
    srubunkach takich pomp to sa gwinty 1 calowe (te zewnetrzne, do dalszej
    czesci instalacji)?

    b.

  • 2. Data: 2012-06-10 14:20:26
    Temat: Re: hydraulicy!!
    Od: Budyń <b...@g...pl>

> [...]
    > srubunkach takich pomp to sa gwinty 1 calowe (te zewnetrzne, do dalszej

    zewnętrzne nazwalem jako te do przyłaczania, ale oczywiscie wewnętrzne :-)

    b.

  • 3. Data: 2012-06-10 14:39:16
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 10 czerwca 2012 13:57:21 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
> [...]
    > srubunkach takich pomp to sa gwinty 1 calowe (te zewnetrzne, do dalszej

    Tak - z obu stron "na gotowo" bedziesz mial 1' GW :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 4. Data: 2012-06-10 15:37:43
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    >Tak - z obu stron "na gotowo" bedziesz mial 1' GW :)

    tak myslałem ale lepiej zapytac :) A czy ktos chce mnie pojechać za wybranie
    najtańszej pompy? :-) A będzie takich 4szt wiec szukam oszczednosci.

    b.

  • 5. Data: 2012-06-10 16:15:14
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    > A czy ktos chce mnie pojechać za wybranie najtańszej pompy? :-) A będzie
    > takich 4szt wiec szukam oszczednosci.

    Ja :)

  • 6. Data: 2012-06-10 16:55:39
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Plumpi" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Ja :)

    Sie pan wypowiedział :-) A jakies uzasadnienie? Albo inna propozycja?

    b.

  • 7. Data: 2012-06-10 17:00:00
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Budyń" <b...@g...pl> wrote in message

    > tak myslałem ale lepiej zapytac :) A czy ktos chce mnie pojechać za
    > wybranie najtańszej pompy? :-) A będzie takich 4szt wiec szukam
    > oszczednosci.

    kup 1 na zapas jakby w śweta była awaria. I tak taniej niż markowe :-)

  • 8. Data: 2012-06-10 17:12:38
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Budyń wrote:

    > tak myslałem ale lepiej zapytac :) A czy ktos chce mnie pojechać za
    > wybranie najtańszej pompy? :-) A będzie takich 4szt wiec szukam
    > oszczednosci.

    kupuj co chcesz twoja instalacj twoje pieniądze...

  • 9. Data: 2012-06-10 17:19:42
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu niedziela, 10 czerwca 2012 15:37:43 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > tak myslałem ale lepiej zapytac :) A czy ktos chce mnie pojechać za wybranie
    > najtańszej pompy? :-) A będzie takich 4szt wiec szukam oszczednosci.

    Kompletnie nie z nam się na pompach, ale oszczędnych ludzi nie stać na tanie zakupy.
    Pompy mają działać wiele lat, drobna oszczędność teraz może stać paskudnym kosztem w
    przyszłości (od problemu z wymianą po zalanie czort wie czego), a kto dwa razy płaci
    nie oszczędza.

    --
    ZZ@private

  • 10. Data: 2012-06-10 17:44:56
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    > kupuj co chcesz twoja instalacj twoje pieniądze...

    Tak własnie zrobie. A konkretnie jako fachowiec umiesz cos doradzić? Bo nie
    wiem , jak komus zrobisz na taniej pompie to dużo nie zarobisz , czy jak....

    b.