  • 71. Data: 2012-06-12 15:12:59
    Temat: Re: hydraulicy!!
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:

    > Czemu nie kupisz taniego chińskiego auta + drugie na wymiane jakby
    > co;)))

    jesteś wredny, ubiegłeś mnie...

  • 72. Data: 2012-06-12 15:18:05
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    >Czemu nie kupisz taniego chińskiego auta + drugie na wymiane jakby co;)))

    Hi hi hi...

    TK

  • 73. Data: 2012-06-12 17:38:39
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message

    > Hi hi hi...

    Celna uwaga hahaha :-)

  • 74. Data: 2012-06-12 19:36:04
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 12-06-2012 o 14:40:22 kiki <l...@l...net> napisał(a):

    > "4CX250" <t...@p...ornet.pl> wrote in message

    > To prawda. Wymieniałem kiedyś co sezon po dwa takie zawory z plastikową
    > ośką. Była nadpiłowana i zawór zostawał otwarty. Ale metalowy grzybek
    > stuka. Jakby ktoś stał i walił w rury.
    Ale sprężynowe są do wody bieżącej mającej odpowiednie ciśnienie,
    do CO się nie nadają bo pompy obiegowe nie mają takiego sprężu aby
    je otworzyć, albo się będą ledwo otwierać.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 75. Data: 2012-06-12 19:40:29
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    janusz_kk1 wrote:

    > Ale sprężynowe są do wody bieżącej mającej odpowiednie ciśnienie,
    > do CO się nie nadają bo pompy obiegowe nie mają takiego sprężu aby
    > je otworzyć, albo się będą ledwo otwierać.

    kiki wie lepiej co jest dobre :)

  • 76. Data: 2012-06-12 23:58:20
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    > kiki wie lepiej co jest dobre :)

    Ja nawet nie wiedziałem, że są klapkowe :-( Oryginalnie zamontowali
    sprężynkowe z grzybkiem z plastiku.
    Zaskoczyliście mnie tą wypowiedzią :-)
    Daj linka do jakiegoś. właściwego.