  • 61. Data: 2012-06-12 07:35:24
    Temat: Re: hydraulicy!!
    Od: symantecghost <s...@g...pl>

    > i niech doda więcej zaworów żeby nie musiał zrzucać całego zładu :)

    To są święte słowa. Za jakiś czas muszę wymienić pompę w swojej
    wspólnocie. Zaworów jest tam chyba kilkanaście, ale nikt nie pomyślał o
    odcięciu obwodu od zabawek w kotłowni.

  • 62. Data: 2012-06-12 07:45:16
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    > Do mnie zawsze przemawiała wizja inżyniera jako kogoś kto potrafi każdy
    > problem rozwiązać i jeszcze wiersz w wolnej chwili napisze.

    z tym wierszem to nieco przesadziłeś :-) A ja to nigdy nic dłuższego niz to
    nie napisałem http://www.budyn.riders.pl/2003peter/petersburg.htm :-)))

    b.

  • 63. Data: 2012-06-12 08:33:54
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 czerwca 2012 07:35:24 UTC+2 użytkownik symantecghost napisał:

    > To są święte słowa. Za jakiś czas muszę wymienić pompę w swojej
    > wspólnocie. Zaworów jest tam chyba kilkanaście, ale nikt nie pomyślał o
    > odcięciu obwodu od zabawek w kotłowni.

    Pozycz sobie maszynke do zamrazania rur i nie potrzebujesz zadnych zaworow, ani
    spuszczac calego zladu (szkoda instalacji :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 64. Data: 2012-06-12 09:54:15
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 12-06-2012 o 07:05:56 Budyń <b...@g...pl> napisał(a):

    > nie dowiedzialem, a upewniałem.

    > bedzie 5szt :-)

    Tylko nie dawaj sprężynowych tylko klapkowe są takie w casto..

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 65. Data: 2012-06-12 10:08:35
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Dnia 12-06-2012 o 07:05:56 Budyń <b...@g...pl> napisał(a):

    >Tylko nie dawaj sprężynowych tylko klapkowe są takie w casto..

    Ewentualnie sprężynowe ale z mosiężnym grzybkiem. Te z plastikowym się
    wycierają i zacinają.

    Marek

  • 66. Data: 2012-06-12 13:16:39
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "kiki" <l...@l...net> napisał w wiadomości

    > Ale mnie się to stało po 8 tysiącach :-) Ale już wcześniej słyszałem w
    > garau jak cykały sobie zawory bez powodu. On ma samopoziomowanie się i
    > cały czas syczało i cykało w nim aż odmówił posłuszeństwa. :-)

    P trzydziestu tysiacach potrafia sie sypac tuleje wahaczy, amortyzatory.
    Tyle to ja w rok spokojnie zrobie. Takie samochody zeby utrzymac
    motoryzacyjny lad. Nie chodzi o jakosc, tylko o kase dla koncernow.

    Pozdro.. TK

  • 67. Data: 2012-06-12 14:37:12
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    > racja ferrari sie nie kupuje i forsze takze... ;-)

    To nie Citroen :-)

  • 68. Data: 2012-06-12 14:40:22
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "4CX250" <t...@p...ornet.pl> wrote in message
    > Użytkownik "janusz_kk1" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ewentualnie sprężynowe ale z mosiężnym grzybkiem. Te z plastikowym się
    > wycierają i zacinają.

    To prawda. Wymieniałem kiedyś co sezon po dwa takie zawory z plastikową
    ośką. Była nadpiłowana i zawór zostawał otwarty. Ale metalowy grzybek stuka.
    Jakby ktoś stał i walił w rury.

  • 69. Data: 2012-06-12 14:47:05
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > To nie Citroen :-)

    aaaa znaczy Freno... ;-)

  • 70. Data: 2012-06-12 14:49:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 czerwca 2012 14:37:12 UTC+2 użytkownik kiki napisał:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > To nie Citroen :-)

    Czemu nie kupisz taniego chińskiego auta + drugie na wymiane jakby co;)))