    From: "DeSola" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: dach?
    Date: Fri, 20 Nov 2009 00:36:27 +0100

    Witam, mam banalne pytanie - chodzi o dach garażu. Obecnie jest tam papa
    która przepuszcza wodę na wszystkie sposoby, zgniłe deski oraz to wszystko
    trzyma się na konstrukcji stalowej. Mam odłożoną kasę na to, żeby to
    doprowadzić do porzadku oczywiście chętnych ekip do pracy brak bo się nie
    opyla, więc sam się chcę tym zając. Mam pytanie podstawowe - jak to powinno
    wyglądać, czyli co kupić nowe deski, na to od razu blachę? Chcę zastosować
    zwykłą blachę a nie blachodachówkę, chodzi o to aby nie padało. Czy może na
    te deski osb, między to osb ocieplenie? Dach jest całkowicie płaski.

    pozdrawiam i dzięki

    Maciek