  • Data: 2009-07-25 22:49:52
    Temat: drenaż wewnętrzny
    Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Zabudowa szeregowa, moja chałupa pośrodku.Częściowo podpiwniczona.Lekko nachylony
    ogród w stronę
    domu powoduje obfite zasilanie w wodę piwnicy.Drenaż na zewnątrz nie odprowadza wody-
    pozostali
    sąsiedzi mają to gdzieś.
    Odkopałem sondażowo wewnątrz, w części piwnicznej fundament (na głębokość 40 cm) i
    woda.Wymyśliłem
    ułożenie rury drenarskiej fi 50 mm na 3 ścianach- od strony ogrodu i 2 prostopadłych
    od
    sąsiadów.Odpływ w kanał.
    Czuję ,ze tym sposobem po części odwodnię i sąsiadów.
    Na co mam zwrócić uwagę? Czy ta metoda zda egzamin?