  • 1. Data: 2010-09-27 14:57:08
    Temat: drewno na wieźbę a deszcz
    Od: bulba008 <b...@o...pl>

    No tak przywiezli mi drewno a majster dzwoni ze bedzie za 10 dni :(

    Czy to drewno przykrywac, czy nie i czy nie lepiej wewalic wszystko na
    strop, pewnie jest to material chodliwy.

  • 2. Data: 2010-09-27 15:34:40
    Temat: Re: drewno na wieźbę a deszcz
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2010-09-27 16:57, bulba008 pisze:
    > No tak przywiezli mi drewno a majster dzwoni ze bedzie za 10 dni :(
    >
    > Czy to drewno przykrywac, czy nie i czy nie lepiej wewalic wszystko na
    > strop, pewnie jest to material chodliwy.

    Poprzekładać (żeby były przerwy i wiatr hulał) a na wierzchu przykryć
    folią (od góry). Zostaw przewiew.

    M.

  • 3. Data: 2010-09-27 16:04:36
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 27 Wrz, 16:57, bulba008 <b...@o...pl> wrote:
    > No tak przywiezli mi drewno a majster dzwoni ze bedzie za 10 dni :(
    >
    > Czy to drewno przykrywac, czy nie i czy nie lepiej wewalic wszystko na
    > strop, pewnie jest to material chodliwy.

    U mnie lezala z 2-3 miesiace w sniegu. Tak jak go zrzucili (na
    palety). Tylko laty i kontrlaty recznie ulozylem do rowna zeby sie nie
    powyginaly. W styczniu weszla ekipa i najpierw musieli sie do tej
    wiezby dokopac bo lezala przykryta metrowa warstwa sniegu :-)

    Absolutnie nic sie nie stalo, wszystkie krokwie proste, nie
    powyginane, nie skrecone. Twoje 10 dni to kropelka czasu zycia tego
    drzewa :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 4. Data: 2010-09-27 18:15:51
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Użytkownik "bulba008" <b...@o...pl> napisał

    > Czy to drewno przykrywac, czy nie i czy nie lepiej wewalic wszystko na
    > strop, pewnie jest to material chodliwy.

    Dopóki pada, moze lezec jak upadlo... jakby przyszlo slonce, to moze
    powyginac podczas schniecia :)

    pozdrawiam,
    mw

  • 5. Data: 2010-09-27 19:41:13
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "bulba008" <b...@o...pl> wrote:
    > No tak przywiezli mi drewno a majster dzwoni ze bedzie za 10 dni :(
    >
    > Czy to drewno przykrywac, czy nie i czy nie lepiej wewalic wszystko na
    > strop, pewnie jest to material chodliwy.

    No to w sam raz. Masz 10 dni aby drewno dokładnie obejrzeć czy nie ma tam
    chodników owadzich, zaimpregnować wcierając impregnat solny szczotką i
    ładnie je poukładać przekładając jakimiś deszczółkami :)

    --
    Bartek

  • 6. Data: 2010-09-28 08:53:21
    Od: "ts" <w...@o...pl>

    >zaimpregnować wcierając impregnat solny szczotką
    Tu bym uważał, u mnie w warunkach gwarancji na blachodachówkę jest zakaz
    kładzenia na łaty impregnowane solą.

    Pozdrawiam,
    Tomasz