  • 1. Data: 2010-09-27 10:11:18
    Temat: tak BTW marudzenia o strasznych zyskach deweloperów
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    wydobycie baryłki ropy kosztuje ok 5-9 $
    cena zbytu to 80$ :)

    to sa zyski.

  • 2. Data: 2010-09-27 12:41:17
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Marek Dyjor napisał:
    > wydobycie baryłki ropy kosztuje ok 5-9 $
    > cena zbytu to 80$ :)
    >
    > to sa zyski.

    Dlatego mieliśmy wojnę w Iraku...
    Inne wojny też są głównie z tego powodu.

    Z powodu budowy domów raczej wojna nie wybuchnie, to po niej będzie
    trzeba budować :-)

    Mam kolegę, który już kilka domów zbudował i sprzedał - chwali sobie
    biznesik :-)))

    Kiedy jednak z nim porozmawiałem o technologiach i wykonaniu..., no cóż,
    zaszły pewne rozbieżności :-))).

    Inaczej buduje się na sprzedaż - jak najtaniej, a inaczej dla siebie -
    też tanio w miarę możliwości, ale już przy założeniu, że ma być przede
    wszystkim dobrze.

    Deweloper zarabia na tym, czego nabywca nie jest w stanie zobaczyć, że
    zostało tu przyoszczędzone - taka jest prawda :-)))

  • 3. Data: 2010-09-27 12:41:44
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>