  • 1. Data: 2014-04-02 07:47:44
    Temat: drzewka po zimowaniu
    Od: uciu <a...@g...com>

    Witam,

    moje klony z tarasu zimowały w piwnicy.
    Jako, że było cieplej niż zwykle część z nich wypuściła długie "slepe" odrosty.
    NIe zastanawiając się pourywałem je...
    Teraz na 2 klonach gałęzie, z których urwałem odrosty nie mają listków - pąki są, ale
    nie rozwijają się.
    Dodam, że jeden z nich to mój ulubiony Shirasawanum...jest szansza, ze puści listki
    na gałązkach, które oberwałem?

    Dodam, ze inne klony rosną super.

  • 2. Data: 2014-04-05 17:12:20
    Temat: Re: drzewka po zimowaniu
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 1 Apr 2014 22:47:44 -0700 (PDT), uciu napisał(a):

    > jest szansza, ze puści listki na gałązkach, które oberwałem?

    Nie. Te, które oberwałeś, są już martwe 3-]