  • 1. Data: 2011-06-10 16:28:20
    Temat: eB - sprzetowy token GSM
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Witam

    Padla mi stara nokia z tokenem eurobanku. Telefon dziala z karta sim, ale nie
    lapie zasiegu. Token (na razie) dziala, tzn podobno co jakis czas musi sie
    zdalnie synchronizowac (?), w takim wypadku leze.

    Czy jest mozliwy taki patent - kupuje starter za 5 pln, wkladam do popsutej
    nokii i mam przez rok sprzetowy token gsm. Nie chce instalowac nowego tokena na
    nowym telefonie, bo po 1sze to tez stara rozklekotana nokia, po 2gie nie chce mi
    sie jechac do oddzialu.

    P.S. Jaka nokie z java byscie polecili, funkcjonalnosc na poziomie n6100,
    trwalosc
    n3310?

    --
    Pozdrawiam i dziekuje za pomoc.