  • 1. Data: 2011-07-05 13:44:09
    Temat: farba strukturalna do łazienki?
    Od: kranu <k...@l...pl>

    Witam,

    Chcę w łazience pomalować ścianę powyżej płytek i sufit farbą
    strukturalną typu baranek.
    Nie potrafię znaleźć takiej specjalnej do łazienki, jedynie zwykłe
    akrylowe - nadadzą się? Np. Primacol firmy Unicell - kompletnie nie znam
    tej firmy, ale niestety u wiodących producentów nie widzę takich produktów.
    Są też granulaty do samodzielnego mieszania z farbami, ale nie wiem jaki
    to da efekt z lateksową i raczej producenci farb odradzają mieszanie z
    obcymi składnikami.

    Wentylację mam w łazience raczej dobrą, ale jednak nad kabiną unosi się
    zawsze trochę pary.

    --
    pozdrawiam,
    Kranu

  • 2. Data: 2011-07-06 06:56:35
    Temat: Re: farba strukturalna do łazienki?
    Od: "Dawid Wasilewski" <t...@g...pl>

    Użytkownik "kranu" <k...@l...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > typu baranek.
    > Nie potrafię znaleźć takiej specjalnej do łazienki, jedynie zwykłe
    cut
    > pozdrawiam,
    > Kranu

    Cześć, jeśli chcesz strukturę to rzuć okiem na farby alpina (dekoracyjne),
    ja 6 lat temu pomalowalem łazienkę powyżej glazury accent brillantem (efekt
    przecierki) i nic się nie dzieje, w łazience mam kabinę prysznicową i często
    suszę pranie. Jestem zadowolony, ale farbka źle kryje (4 warstwy) goły beton
    (nawet zagruntowany) i lepiej nanieść wcześniej minimalną warstwę szpachlu
    gipsowego.
    Mieszkanie mam pomalowane sigmą superlatex i też chwalę sobie (małe dziecko
    i graffiti, wiecie) wszystko schodzi jak się wcześnie zareaguje.

    pozdrowienia
    Dawid

    P.S.Nie jestem związany w żaden sposób w w.w. firmami, jestem zwykłym
    inforamtykiem.