  • 1. Data: 2011-07-06 13:07:09
    Temat: Castorama - producenci oświetlenia - jacy?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Potrzebuję dowiedzieć się o producentów oświetlenia oferowanego w Castoramie,
    oczywiście będąc tam nie zapisałem :).

    Na stronie Castoramy już byłem, ale hmmm ubogi serwis to mało powiedziane.

    Pamięta ktoś może jacy duzi producenci lamp (sufitowaych i ściennych) są tam
    dostępni? (Tak, wiem, być może będę się musiał przejechać jeszcze raz...).

  • 2. Data: 2011-07-06 13:09:53
    Temat: Re: Castorama - producenci oświetlenia - jacy?
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości >Pamięta ktoś może jacy
    >duzi producenci lamp
    >(sufitowaych i ściennych) są tam
    >ostępni? (Tak, wiem, być może będę się musiał >rzejechać jeszcze raz...).

    A nie prosciej zadzwonic do Casto?

  • 3. Data: 2011-07-06 13:10:50
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 06.07.2011 15:07, r...@k...pl pisze:
> [...]
    > dostępni? (Tak, wiem, być może będę się musiał przejechać jeszcze raz...).

    Skoff tam sprzedaje swoje halogeny i ledy, ale czy to jest duży
    producent, oraz czy właściwy dla Ciebie asortyment to nie wiem.

  • 4. Data: 2011-07-06 19:02:23
    Od: "Druid29" <d...@t...wytnij.pl>

> [...]
    > tam
    > dostępni? (Tak, wiem, być może będę się musiał przejechać jeszcze raz...).

    Zauważyłem pojedyncze serie: Massive, Paulmann, niewykluczony jest Eglo i
    Italux.

    Pozdr.
    Druid29

  • 5. Data: 2011-07-06 20:48:46
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]

    >tam
    >dostępni? (Tak, wiem, być może będę się musiał przejechać jeszcze raz...).

    Markslojd