  • 1. Data: 2011-04-18 16:26:09
    Temat: grzejnik w garazu
    Od: bulba008 <b...@o...pl>

    Brama jest skierowana na poludnie, czy jest sens dokladac grzejnik w
    garazu/inne grzanie? I jak to moze wplynac na zuzycie gazu.

    Pzodr

  • 2. Data: 2011-04-18 18:02:13
    Temat: Re: grzejnik w garazu
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Ja wywaliłem grzejnik z garażu po 5 latach. Zajmował tylko miejsce na
    ścianie i wodę w obiegu. Jak chcę coś pomajstrować i jest mi zimno, to
    puszczam farelkę, a to mi się zdarza raz na rok.
    Jacek

  • 3. Data: 2011-04-18 22:05:08
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Jacek" <n...@g...com> napisał w wiadomości
    > Ja wywaliłem grzejnik z garażu po 5 latach. Zajmował tylko miejsce na
    > ścianie i wodę w obiegu. Jak chcę coś pomajstrować i jest mi zimno, to
    > puszczam farelkę, a to mi się zdarza raz na rok.

    Ja wywalilem w tym roku w ogole nie zalewajac go woda. Brama garazowa to
    taki mostek, ze mozna by grzac nia atmosfere. W garazu i tak jest nieco
    cieplej a do grzebania jak piszesz mozna cos okazyjnie wlaczyc.

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2011-04-19 05:58:42
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Maniek4 napisał:
    > Ja wywalilem w tym roku w ogole nie zalewajac go woda. Brama garazowa to
    > taki mostek, ze mozna by grzac nia atmosfere. W garazu i tak jest nieco
    > cieplej a do grzebania jak piszesz mozna cos okazyjnie wlaczyc.

    Ja też mam w garażu duży grzejnik, ale że nie mam natury majsterkowicza,
    to użyłem go okazjonalnie, bardziej dla sprawdzenie, czy działa i czy
    grzeje.
    Dziś o ile w ogóle bym zakładał, to albo symboliczny - mały, albo wcale.
    Samochód nie potrzebuje mieć plus 17 stC, a u mnie nawet w największe
    mrozy tej zimy - minus 23 - w garażu było plus 10...

    pozdr
    Robert G.

  • 5. Data: 2011-04-19 08:06:27
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "bulba008" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Brama jest skierowana na poludnie, czy jest sens dokladac grzejnik w
    > garazu/inne grzanie?

    Nie ma sensu. Zrezygnuj z grzejnika

    > I jak to moze wplynac na zuzycie gazu.

    Zużycie gazu wzrośnie.