    From: "Art" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: hałas generowany przez baterie
    Date: Tue, 2 Feb 2010 08:43:21 +0100

    Będąc ostatnio w Castoramie szukałem baterii pod prysznic i umywalkowych do
    małego pensjonatu, miła pani polecała baterie firmy FERRO. Oprócz argumentów
    typu - ceramiczny mieszacz wymieniła cichą pracę tych baterii /chodzi o
    przepływ wody/. Teraz jestem sam na urlopie i mam w aneksie kuchennym
    zlewozmywak z CHOLERNIE głośną baterią. Dopiero teraz zauważyłem ten
    problem, zawsze sądziłem, że przepływająca przez baterię woda wydaje mniej
    więcej podobny hałas okazuje sie, że róznice moga być kolosalne. Nie trudno
    wyobrazić sobie uruchomienie takiej baterii powiedzmy o 02.00 w nocy i efekt
    pobudki jaki może wywołać taka bateria :-) Baterie Ferro są tańsze mniej
    więcej o 100 zł od Grohe czy Hansgrohe.

    Macie jakies doświadczenia w tym temacie? jakie baterie pracują cicho? Warto
    też chyba zainstalować filtr wody przed budynkiem aby uniknąć zanieczyszczeń
    wylewek baterii i ewentualnego przedwczesnego zuzycia mieszaczy baterii?