    From: "quent" <x...@x...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: jak połączyć rurę wodną
    Date: Tue, 27 Mar 2012 11:30:15 +0200

    Przed domem mam studzienkę w której na głębokości ok 1,5m jest licznik wody.
    Licznik ten muszę teraz przenieść do wnętrza domu.
    Chodzi o to, że muszę wykopać tę studzienkę i po usunięciu licznika jakoś tę
    rurę z wodą (taką:
    http://budowa.alius.waw.pl/wp-content/2007-04-02_Wyl
    ewka_w_weekend/03rury_wodne_sr.jpg)
    w tym miejscu połączyć, po czym zakopać i zapomnieć (zapomnieć?).
    No i teraz pojawia się pytanie - jak ją połączyć?
    Rozmawiam z różnymi wykonawcami - jedni twierdzą, że daje się jakieś złącze
    elektrooporowe inni, że nie trzeba tak, że wystarczy jakoś na złączki... nie
    wiem nie znam się a wykonawcom nie ufam niestety bo pewnie chcą iść na
    łątwiznę albo nie mają sprzętu do pewnego typu połączeń, nie wiem.

    Poradźcie proszę jak to to połączyć, żeby to nigdy mi nie rozlazło się tam w
    ziemii - będę szukał ekipy która mi to zrobi w odpowiedni sposób.

    Dzięki i pozdr.