  • 1. Data: 2014-01-30 22:46:45
    Temat: jak wyregulować taki zawias?
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    witam

    drzwi aluminiowe, trzy zawiasy, ale opadły. potrzeba by było górne
    zawiasy przesunąć bliżej ściany z zawiasami. po zdjęciu korka, widok jak
    na fotografii. jak tym pokręcić aby nie zepsuć?

    cały zawias jest osłonięty blaszką, która po nasmarowaniu rusza się 2mm
    w dół i w górę, ale dalej się nie da zsunąć.

    Pomóżcie proszę
    ToMasz

  • 2. Data: 2014-01-30 22:57:35
    Temat: Re: jak wyregulować taki zawias?
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > Pomóżcie proszę

    no i fotografia:
    http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/43/18qq.
    jpg

  • 3. Data: 2014-01-30 23:46:32
    Od: p...@t...pl

    W dniu czwartek, 30 stycznia 2014 22:57:35 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:

    > no i fotografia:
    >
    > http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/43/18qq.
    jpg

    Dla niektórych instrukcja na wagę złota ;). Oby pomogła.
    http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/843/dgez
    .jpg

  • 4. Data: 2014-01-31 00:19:36
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 30.01.2014 23:46, p...@t...pl pisze:

    jpg

    > Dla niektórych instrukcja na wagę złota ;). Oby pomogła.
    http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/843/dgez
    .jpg

    Dzięki. potrzebuje wykonać regulacje jak na obrazku nr4. słaba jakośc,
    ale o ile widzę, zawias powinien mieć jakąś śrubę regulującą na imbus "z
    boku". Mój niema, albo niema na wierzchu....

    ToMasz

  • 5. Data: 2014-01-31 00:36:16
    Od: nadir <n...@h...org>

    Użytkownik ToMasz napisał:

    > no i fotografia:
    > http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/43/18qq.
    jpg

    Wygląda mi to na zawiasy Hahn-a, swoją drogą dosyć przemyślane i trwałe.
    Pod tą pokrywa powinny być śruby imbusowe.
    Podobnie jak w poniższym linku.
    http://www.dr-hahn.eu/uploads/tx_ewsproductmanager/p
    l_esa_kt-ev_mit_kt-fix_web.pdf

  • 6. Data: 2014-01-31 07:42:07
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 31.01.2014 00:36, nadir pisze:

> [...]
    >>
    > Wygląda mi to na zawiasy Hahn-a, swoją drogą dosyć przemyślane i trwałe.
    > Pod tą pokrywa powinny być śruby imbusowe.

    tylko ta "klapka"... NAjpierw to ona nie chciała drgnąć. potem ją
    nasmarowałem, i lekko pukałem przez drewienko. Teraz "chodzi" góra dół
    2mm, ale wyraźnie czuć opór. pukam młotkiem przez drewienko, które już
    się rozpadło, więc nie pukam za słabo. musi być inna metoda której nieznam

    ToMasz

  • 7. Data: 2014-01-31 09:20:33
    Od: p...@t...pl

    W dniu piątek, 31 stycznia 2014 07:42:07 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
    > W dniu 31.01.2014 00:36, nadir pisze:
    >

    > ToMasz

    Wg mnie klapkę należy zdemontować całkowicie, aby uzyskać dostęp do śrub
    regulacyjnych. Jeśli nie chce wysunąć się do góry lub w dół to może na zasadzie
    zatrzasku to działa? W Hormannie się wysuwa w poziomie, tutaj obstawiam pionowy
    przesuw.

  • 8. Data: 2014-02-02 13:42:34
    Od: "Bogdan" <b...@g...com>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    >może na zasadzie zatrzasku to działa? W Hormannie się wysuwa >w
    >poziomie, tutaj obstawiam pionowy przesuw.

    Ja obstawiam zatrzask. Podważać to zagięcie klapki po lewej stronie.

    Bogdan

  • 9. Data: 2014-02-07 23:55:46
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]
    > 2mm, ale wyraźnie czuć opór. pukam młotkiem przez drewienko, które już
    > się rozpadło, więc nie pukam za słabo. musi być inna metoda której nieznam

    Na pdf-ie, "Regulacja pozioma", obrazek 1.
    Może być też zatrzaśnięte od strony ościeżnicy/ściany, trzeba odciągnąć
    klapkę. Ale z tego co pamiętam klapa nie otwiera się góra-dół, choć
    wszystkich ich wyrobów nie widziałem.