    From: Shaman <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: jak zakończyć wykusz pod okapem?
    Date: Tue, 11 Jan 2011 12:00:42 +0100

    Witam, dzisiaj ekipa zjawiła się dokończyć ścianki działowe i stanęła
    sprawa zakończenia wykusza. Nie ma nad nim żadnego balkoniku, po prostu
    kryje się pod okapem. Zupełnie się nad tym wczesniej nie zastanawiałem,
    ale temat wcale nie wydaje mi się prosty. Nie mam pomysłu jak to dobrze
    zrobić, dokąd dać ocieplenie dachu i jak to uszczelnić. Poniżej fotki,
    które może lepiej naświetlą o co mi chodzi. Widać na nich stan obecny. Nie
    mam fotki od środka, dlatego jest tylko rysunek, ale widać na nim o co
    chodzi.

    http://goo.gl/atkHF
    http://goo.gl/lZnKX
    http://goo.gl/87ChN

    Myślę zrobić to tak:
    - pociągnąć jeszcze ściany wykusza
    - wyłożyć środek grubą warstwą styropianu
    - zrobić na tym wylewkę
    - ściankę kolankową pociągnąć prosto co de facto zlikwiduje ten wykusz na
    poddaszu.

    Co o tym myślicie? I co z ociepleniem połaci dachowej? Pociągnąć wełnę nad
    wykusz?

    --
    PZDR
    Shaman