    From: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: komin fuszerka - brak wlotu powietrza
    Date: Mon, 12 Dec 2011 10:17:55 +0100

    Witam,

    Nie dopilnowałem, mój błąd. Murarze popełnili sporą fuszerkę, dopiero teraz
    to odkryłem.

    Mam komin (systemowy, gazowy) jest z niezależnym doprowadzaniem powietrza do
    spalania. Wspaniałomyślni murarze całkowicie zamurowali od góry wlot
    powietrza.

    Komin wygląda następująco: wewnątrz idzie rura (kamionka) ze spalinami, a na
    zewnątrz niej z góry na dół ma iść powietrze do pieca. Murarze na szczycie
    wylali betonową czapę (wystaje tylko rura spalinowa), tak więc całkowicie
    zablokowali dopływ powietrza do przyszłego pieca. Potem dekarze obrobili
    całość blachą.

    Jedno z rozwiązań, które mi przychodzi do głowy, to zrobić z boku otwór i
    osadzić w nim kratkę (taką samą jak do wentylacji). Czy tak może być, nie ma
    jakichś przeciwwskazań?

    A może jakieś inne pomysły? Całkowita demolka i kazać robić całą górę od
    nowa? Boję się jednak o blachodachówkę...

    Komin jest ocieplony warstwą 5cm wełny. Na to poszła siatka i klej, potem
    grunt CT-17.

    Oto zdjęcie komina:
    http://img854.imageshack.us/img854/1185/p1050639a.jp

    Ze strony producenta. Na pierwszym z tych obrazków jest to pokazane.
    Powietrze wlatuje od dołu, jest tam szczelina.
    http://www.plewa.net.pl/galeria/galeria-uni-las#

    Lepiej jest to pokazane na instrukcji:
    http://systemy-kominowe-plewa.home.p...CJA_UNIlas.pd

    Pozdrawiam,