  • 1. Data: 2011-12-05 17:11:47
    Temat: koniec suszy
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Hejka. Wreszcie pada. :-) Po dwumiesięcznej suszy, która w moich
    okolicach zaczęła przybierać niepokojące rozmiary, nareszcie pada i jest
    nadzieja, że dopada solidnie. :-)
    Pozdrawiam klimatycznie Ja...cki
    PS Nie mogliśmy użyć zraszaczy bo zarząd działek zapobiegliwie wyłączył sieć
    wodociągową przed końcem października.

  • 2. Data: 2011-12-06 07:45:50
    Temat: Re: koniec suszy
    Od: "SJS" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > Hejka. Wreszcie pada. :-) Po dwumiesięcznej suszy, która w moich
    > okolicach zaczęła przybierać niepokojące rozmiary, nareszcie pada i jest
    > nadzieja, że dopada solidnie. :-)

    a u mnie pierwszy śnieg - Warszawa Stara Miłosna
    SJS

  • 3. Data: 2011-12-06 13:22:16
    Od: XL <i...@g...pl>

    W dniu 2011-12-06 08:45, SJS pisze:

    > Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > a u mnie pierwszy śnieg - Warszawa Stara Miłosna
    > SJS

    No proszę - dzięki Tobie mam najświeższe wiadomości o pogodzie u moich
    dzieci ;-)
    U nas rano też był delikatnie przyprószony śniegiem krajobraz...

  • 4. Data: 2011-12-06 13:59:36
    Od: "Tatko" <e...@o...pl>

    XL wrote:

    > No proszę - dzięki Tobie mam najświeższe wiadomości o pogodzie u moich
    > dzieci ;-)
    > U nas rano też był delikatnie przyprószony śniegiem krajobraz...

    Ale nadal susza wszędzie, co to będzie,co to będzie..
    :(((

  • 5. Data: 2011-12-06 15:55:19
    Od: XL <i...@g...pl>

    W dniu 2011-12-06 14:59, Tatko pisze:

    > Ale nadal susza wszędzie, co to będzie,co to będzie..
    > :(((

    Oj, susza, susza. Wilgoć prawie nie wsiąka, a jedynie spływa po
    przesuszonym pyle... :-(((

  • 6. Data: 2011-12-06 16:26:50
    Od: PG <p...@g...com>

    http://www.joemonster.org/link/pokaz/32163