    From: scruffty <s...@z...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: malowanie kompresorem
    Date: Fri, 4 Nov 2011 21:14:41 +0100

    Witam,

    Noszę się z zamiarem kupna kompresora. Jakiś marketowy chińczyk ze
    zbiornikiem 50l, i w najlepszym wypadku dwutłokowy, bo chciałbym wydać koło
    600zł. Przyda się do różnych prac i narzędzi, a oprócz tego na pierwsze
    zadanie chciałbym go wykorzystać na budowie.

    Mam do pociągnięcia dysperbitem fundamenty, a że to chropowata powierzchnia
    i w dodatku dość duża chciałem go do tego użyć w pierwszej kolejności.

    I pytanie, czy da radę? Wszędzie polecają do kompresora rozcieńczać farbę,
    czy pociągnie nierozcieńczony dysperbit przez pistolet do tynkowania, np:

    http://allegro.pl/i1863826211.html

    Druga sprawa czy się nie spali, przy takiej pracy - tych m2 będzie sporo a
    praca ciągła.

    Wydziałem w jakimś dzienniku budowy takie malowanie w praktyce, teraz nie
    mogę znaleźć tej strony. Wszelkie info z praktyki mile widziane.

    scruffty