  • Data: 2011-11-05 15:53:28
    Temat: Re: malowanie kompresorem
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Lis, 09:18, scruffty <s...@z...pl> wrote:

    > Czyli jednak daje radę! Kompresor i tak mam zamiar kupić, więc może też
    > zrobię taki test. Na razie chyba optymalnym rozwiązaniem jest długa szczota
    > dekarska, bo pędzlem ta zabawa dość dużo czasu mi zajmowała. Dam znać jak
    > mi poszło i na czym ostatecznie stanęło.

    Normalna szczota z dlugim wlosiem (~10cm) na dlugim kiju (~2m).
    Pierwsza warstwe dysperbitu mieszasz z woda. Malujesz jak farbkami
    akrylowymi po papierze. Na focie widze mikro zbiorniczek - co ile
    trzebabylo dolewac tego dysperbitu i ileset razy ?? Ja w sumie zuzylem
    ze 20 wiaderek 20l i jakos nie pamietam zeby to byla jakas wieksza
    sprawa. A mialem do pomalowania cale sciany piwniczne - 65mb po
    obwodzie * 3m = blisko 200m2. Spokojnie w jeden dzien calosc
    dwukrotnie szczotka oblecisz. Kompresorkiem to zabawa dla tych co maja
    ze trzy dni wolnego i duzo frajdy ze zapryskaja wszystko wokol ;)

    --
    Adam