  • Data: 2011-11-06 11:46:08
    Temat: Re: malowanie kompresorem
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Lis, 22:29, "Kacper" <elkacper(USUNTO)@gazeta.pl> wrote:

    > Nie wiem czy utrudniać, tak wymyśliłem u uważam że pokrycie lepsze niż jakąś
    > szczotą.

    Szczota wcisniesz dysperbit w kazdy zakamarek i zaglebienie.
    Natryskowo nie do konca bo dysperbit to nie woda i ma wieksza gestosc
    - warstwa izolacji bedzie coprawda ciagla ale moze miec pod spodem
    jakies mikro-pustki. Ja mysle ze szczota spokojnie mozna uzyskac taka
    sama powloke jak natryskowo. Kilka razy szybciej :)
    pozdr.

    --
    Adam