  • Data: 2011-11-10 19:31:26
    Temat: Re: malowanie kompresorem
    Od: Marek <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Lis, 21:14, scruffty <s...@z...pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > Noszę się z zamiarem kupna kompresora. Jakiś marketowy chińczyk ze
    > zbiornikiem 50l, i w najlepszym wypadku dwutłokowy, bo chciałbym wydać koło
    > 600zł. Przyda się do różnych prac i narzędzi, a oprócz tego na pierwsze
    > zadanie chciałbym go wykorzystać na budowie.
    >
    > Mam do pociągnięcia dysperbitem fundamenty, a że to chropowata powierzchnia
    > i w dodatku dość duża chciałem go do tego użyć w pierwszej kolejności.
    >
    > I pytanie, czy da radę? Wszędzie polecają do kompresora rozcieńczać farbę,
> [...]

    Do tego pistoletu potrzebujesz kompresor o wydajnosci 400 L, lub
    wiecej.
    Taki kupilem w Praktokerze, na promocji za 175 Euro ( Niemcy).

    Pistolecik dobra sprawa, tylko, jak do niego zaladyjesz 5 kg, to juz
    wieczorem nie bedziesz musial cwiczyc hantlami - ale za to biceps Ci
    sie wyrobi.

    Ja pryskalem zaprawe cementowa ( cement, maczka kamienna + chemia ),
    ale nie byly to duze ilosci.
    W moim pistolecie, byl zawor na wlocie powietrza do regulacji, ale nie
    byl zbyt precyzyjny.

    Mozna , na wezu, zalozyc zawor kulowy.

    Marek