  • Data: 2011-11-05 21:29:18
    Temat: Re: malowanie kompresorem
    Od: "Kacper" <elkacper(USUNTO)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kris" <k...@W...PL> napisał w wiadomości
    news:j92mrd$d9m$1@news.onet.pl...
> [...]
    .jpg/

    > Ludziska to sobie lubią utrudniać życie;))
    > Do takiej roboty kompresor- ty chyba dłużej to wszystko zwijałeś ,
    > rozwijałeś, nalewałeś, dolewałeś i myłeś jak byś normalnie szczotą
    > pomalował. No i ta maseczka i sluchawy-pełen profesjonalizm;0

    Nie wiem czy utrudniać, tak wymyśliłem u uważam że pokrycie lepsze niż jakąś
    szczotą.
    Organizacja zajmowała chwilę to na prawdę nie był problem, a dolewania było
    bo faktycznie zbiornik mały.
    Gdybym miał taki jak do tylkowania 5-6 litrów to byloby git, ale nie miałem.
    A miseczka i słuchawki -obowiązek, jednak pyli, a kompresor gęsto chodzący
    obok bo 24L
    potrafi rozdrażnić ucho bardzo szybko. W takim zestawie miałem komfort.

    Rafał