    From: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: materiały, jakość
    Date: Sun, 07 Oct 2012 18:23:29 +0200

    Zastanawiam się ostatnio, z jakich materiałów budować dalej, w sensie co
    wybrać, jakiego producenta itd.

    Czytałem na grupie o folii za 3PLN, która po roku przestaje istnieć,
    spływając sobie swobodnie kanalizacją deszczową. Mnie zaproponowano po
    2.60, nie precyzując dostawcy, więc się zastanawiam nad całością oferty.

    Macie jakieś przemyślenia na temat wełny, folii, blachodachówki?

    Z wełną chyba nie będzie kłopotu, Rockwool?
    Z folią czarna magia, jak na razie, a i z blachodachówką nie lepiej.
    Budmat trąbi coś o grubości cynkowania, inni o grubości rdzenia - a nie
    całkowitej grubości blachy, jeszcze inni o przecieraniu się szczytów
    blachodachówki. Normalnie głupnę już od tego :(

    Macie jakieś przemyślenia w temacie jakości?

    Irek.N.