  • 1. Data: 2010-10-02 13:20:09
    Temat: meble wajnert
    Od: magda <m...@g...pl>

    Witam.
    Czy ktoś posiada te meble? Chodzi mi o narożnik z poduchami z pianki.
    W sklepie zachwalają, ale....
    z góry dzięki
    Madzia

  • 2. Data: 2010-10-03 17:02:14
    Temat: Re: meble wajnert
    Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-02 15:20, magda pisze:
    > Czy ktoś posiada te meble? Chodzi mi o narożnik z poduchami z pianki.
    > W sklepie zachwalają, ale....
    Ja posiadam komplet 3+2 z tej firmy.
    "Trojka" posiada super stelaz (kosmicznie sie rozklada) z 10 cm
    materacem (bardzo wygodny).
    Generalnie mebelki fajne ale pare rzeczy wg mnie bylo niedorobionych:
    * Poduszki w tej rozkladanej kanapie sa zapinane na zamek (wokol rurek)
    i zamek rozerwal sie w pierwszym tygodniu uzytkowania.
    * Troche krzywo uszyte siedziska (ja tego nie widze ale zona tak ;D).
    Reasumujac mimo ceny warto chociazby ze wzgledu na komfort materaca.

    Artur Lew
    arturdotlewatgmaildotcom

  • 3. Data: 2010-10-04 11:27:43
    Od: "magda" <m...@w...pl>

    dzieki.
    a czy pianka w mareracach jest solidna? czy sie nie ugniata za szybko.
    kiedys czytałam opinie o jakims narozniku i kobitka pisała, że po miesiącu
    panka w materacach sie ugniotła. dziwne co?
    dlatego szukam opinii
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-10-04 19:50:51
    Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-04 13:27, magda pisze:
> [...]
    > kiedys czytałam opinie o jakims narozniku i kobitka pisała, że po miesiącu
    > panka w materacach sie ugniotła. dziwne co?
    Hmm mam juz je ponad rok i sprawuja sie calkiem dobrze, tj nic sie nie
    wygniotlo, itp.
    Mam wersje bardzo jasna, wrecz biala i material jest przyzwoitej
    jakosci. A uzytkowany jest solidnie bo stoi w salonie gdzie jedza przy
    nim kajtki :)
    Najlepszym bajerem jak wspominalem jest materac.
    Mimo rozmiarow i grubosci dzieki tej fajnemu okuci miesci sie w calosci
    w meblu. Jakosc samego stelaza takze bez zastrzezen.

  • 5. Data: 2010-10-04 19:51:01
    Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl>