  • 1. Data: 2010-05-05 09:15:42
    Temat: montaz pochlaniacza szafkowego
    Od: m <f...@f...pl>

    witam,
    w instrukcji do okapu szafkowego pracujacego
    w trybie pochlaniacza jest napisane, ze trzeba
    podlaczyc rure wyprowadzajaca powietrze az do
    gornej czesci szafki wiszacej i skierowac ja
    w strone kuchni nie sufitu. Z opisu tego wyobrazilem
    sobie taki wystajacy z szafki "peryskop". Jak to
    jest naprawde z montazem takiego okapu? Jakos
    nigdzie nie widzialem czegos takiego jak wynika
    z opisu.

  • 2. Data: 2010-05-05 13:27:37
    Temat: Re: montaz pochlaniacza szafkowego
    Od: "Gejzero" <g...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "m" <f...@f...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > sobie taki wystajacy z szafki "peryskop". Jak to
    > jest naprawde z montazem takiego okapu? Jakos
    > nigdzie nie widzialem czegos takiego jak wynika
    Witam,
    Przypuszczam ze chodzi o skierowanie strumienia powietrza nie na sufit aby
    nie zabrudzil go z czasem.
    Taki pochlaniacz przeciez nie pochlonie w 100% oparów tluszczu i innych a
    skoncentrowany strumien bijacy w sufit po jakims czasie zostawi tlusty
    przykurzony slad.
    Ale to tylko takie moje gdybanie, a jak wykonac taki peryskop to sam sobie
    nie jestem w stanie wyobrazic ;)

    Gejzero.

  • 3. Data: 2010-05-07 08:42:28
    Od: "na102" <g...@P...FM>

> [...]
    > sobie taki wystajacy z szafki "peryskop". Jak to
    > jest naprawde z montazem takiego okapu? Jakos
    > nigdzie nie widzialem czegos takiego jak wynika
    najlepszy to taki
    http://wentylatory.istore.pl/pl,product,1362578,430,
    kolanko,lcznikowe.html
    ewentualnie zakanczasz na górze szafki tym
    http://wentylatory.istore.pl/pl,product,1362684,f480
    4wh,kratka,okrgla.html
    ale i tak bedzie dmuchac na sufit tyle ze dalej i bardziej rozproszonym
    strumieniem
    IMHO pochlaniacze daja mizerny efekt w porównaniu do wyciagu dlatego lepiej
    podciagnac kanal prostokatna rura ,kladac ja na samym tyle szafek,do
    przewoodu wentylacyjnego albo wywalajac ja przez sciane,no ale nie zawsze sa
    ku temu warunki .