    From: J-L-F <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: osadzenie ramy budynku na słupkach fundamentowych
    Date: Wed, 30 Jun 2010 23:40:49 +0200

    Mam pięć słupków fundamentowych w narożach prostokąta i jeden w środku.
    Starałem się utrzymać równy poziom końcówek słupków nad ziemią, ale mogą
    wystąpić nie wielkie różnice.
    Na te słupki będzie położona rama z belek 10 na 10 cm, jako podstawa
    podłogi budynku gospodarczego.
    Jak wyrównać ewentualne różnice poziomów słupków fundamentowych?
    Myślałem o płytkach stalowych położonych na beton słupka, ale nie wydaje
    mi się, że jest to dobry pomysł, pod wpływem naprężeń metal może
    pokruszyć powierzchnię słupka. Potrzebny byłby materiał bardziej
    plastyczny, rozkładający naciski na całą powierzchnię, bez działania
    punktowego.
    Papa? Płytka z twardego drzewa?
    Normalnie pracuję przy biurku, stolarstwem zajmuje się ostrząc ołówki.
    Oprócz chęci i dzikiej pasji nie mam żadnych doświadczeń.