  • 1. Data: 2011-04-17 16:37:52
    Temat: piec WOLF błąd 25
    Od: uzytkownik <b...@u...go2.pl>

    ktoś może miał? W necie trochę poczytałem i to częsta usterka tych
    pieców. Serwisant proponuje wymianę płyty głównej za 1600zł drugi za
    1300. Z tego co wyczytałem to siada eprom z zaszytym programem
    sterującym i to jego wystarczy wymienić

  • 2. Data: 2011-04-17 18:21:59
    Temat: Re: piec WOLF błąd 25
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 17 Apr 2011 18:37:52 +0200, uzytkownik napisał(a):

> [...]
    > pieców. Serwisant proponuje wymianę płyty głównej za 1600zł drugi za
    > 1300. Z tego co wyczytałem to siada eprom z zaszytym programem

    Tiaaaa....

  • 3. Data: 2011-04-17 20:37:34
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    uzytkownik wrote:
> [...]
    > pieców. Serwisant proponuje wymianę płyty głównej za 1600zł drugi za
    > 1300. Z tego co wyczytałem to siada eprom z zaszytym programem

    o to teraz tylko musisz znależć kogoś kto to zrobi taniej :)

  • 4. Data: 2011-04-22 19:39:22
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    uderz na elektroda.pl , jak wymiana kosci to 200zl uwazalbym za bardzo godziwy
    zysk lacznie z dojazdem.

    W bylej firmie padl kiedys modul fiskalny w kasie. Wymiana ok 1000zl, jawne
    zlodziejstwo pod opiekunczym skrzydlem najjasniejszej RP.