  • 1. Data: 2009-10-06 16:44:02
    Temat: piekarnik minutnik i timer
    Od: aa aa <t...@g...com>

    Chcę kupić piekarnik electrolux'a - w katalogu osobne są opcje TIMER i
    MINUTNIK - czym one się różnią?

  • 2. Data: 2009-10-06 17:18:02
    Temat: Re: piekarnik minutnik i timer
    Od: mirekm <m...@g...pl>

    aa aa pisze:
    > Chcę kupić piekarnik electrolux'a - w katalogu osobne są opcje TIMER i
    > MINUTNIK - czym one się różnią?

    Przypuszczalnie jeden z nich steruje piekarnikiem, czyli odlicza czas do
    wyłączenia piekarnika. Drugi jest niezależny od piekarnika i sygnalizuje
    koniec działania dźwiękiem.

    pozdrawiam,

    mirek

  • 3. Data: 2009-10-06 17:34:44
    Od: Łukasz Rostalski <l...@n...wytnij.rostalski.pl>

    aa aa pisze:
    > Chcę kupić piekarnik electrolux'a - w katalogu osobne są opcje TIMER i
    > MINUTNIK - czym one się różnią?

    U mnie w piekarniku jest tak że jednym ustawiam za ile minut ma się
    wyłączyć a drugim o której godzinie ma się wyłączyć.

  • 4. Data: 2009-10-07 10:10:22
    Od: "JS" <m...@g...com>

    Założę się, że timer steruje czasowo pracą piekarnika, a minutnik niczym nie
    steruje a jedynie sygnalizuje "pipaniem", że nastawiony czas minął (ja
    używam tak do gotowania jajek na miękko).
    Jacek

  • 5. Data: 2009-10-10 11:29:21

    > Chcę kupić piekarnik electrolux'a - w katalogu osobne są opcje TIMER i
    > MINUTNIK - czym one się różnią?

    minutnikiem ustawiasz za ile minut ma się wyłaczyć a timerem o której
    godzinie
    jak ustawisz oba to piekarnik się WŁĄCZY automatycznie tak aby się wyłaczyć
    po tylu minutach i o godzinie którą ustawiłeś