  • 1. Data: 2009-10-06 12:31:42
    Temat: Garnek do gotowania na parze
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    Witam
    Potrzebuję kupić garnek do gotowania na parze na palniku gazowym. Co
    polecacie? Jakieś porady z takim gotowaniem mile widziane:-)

    --=olo=--

  • 2. Data: 2009-10-06 17:49:20
    Temat: Re: Garnek do gotowania na parze
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl>

    --=olo=-- wrote:
    > Potrzebuję kupić garnek do gotowania na parze na palniku gazowym. Co
    > polecacie? Jakieś porady z takim gotowaniem mile widziane:-)

    Kup dowolny, do gotowania na parze :) Najważniejsze jest, że takie
    jedzenie smakuje zupełnie inaczej, ja go nie muszę solić.

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 3. Data: 2009-10-07 07:04:57
    Od: mamqa <m...@o...pl>

    Grzegorz Janoszka pisze:
> [...]
    Mam normalny duży garnek plus wkładkę na to (takie niby durszlak).

    > Kup dowolny, do gotowania na parze :) Najważniejsze jest, że takie
    > jedzenie smakuje zupełnie inaczej, ja go nie muszę solić.

    Dokładnie, ja warzyw ugotowanych w ten sposób też nie solę, nawet
    ziemniaki (a te cudownie smakują jak gotowane w mundurkach).
    Tutaj jedna z użytkowniczek zebrała swoje przepisy z tych "parowych" w
    jednym poście:
    http://forum.gotujmy.pl/gotowanie-na-parze,watek,214
    40h10.html

    mamqa

  • 4. Data: 2009-10-08 09:44:07
    Od: Fieta <m...@g...com>

    On 6 Paź, 14:31, "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> wrote:
    > Witam
    > Potrzebuję kupić garnek do gotowania na parze na palniku gazowym. Co
    > polecacie? Jakieś porady z takim gotowaniem mile widziane:-)
    >
    > --=olo=--

    Nie kupuj dowolnego, tylko dobry garnek, tzn z dobrej stali - nam
    trochę rdzewiał taki z marketu, z cienkiej blaszki.
    Teraz mamy dwa - jeden Berghoffa, i jest ok (zwłaszcza że nakładka do
    gotowania na parze pasuje na różne ich garnki), a drugi z Ikei (365+)
    i jest mniej ok - trudniej się myje.
    A z solą to prawda, można mniej albo wcale jak się przyzwyczaisz ;-))

    pzdr, mf

  • 5. Data: 2009-10-10 19:33:46
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@n...Janoszka.pl>
    napisał

    > Kup dowolny, do gotowania na parze :) Najważniejsze jest, że takie
    > jedzenie smakuje zupełnie inaczej, ja go nie muszę solić.

    A, w takim razie, jak doprawiasz takie potrawy? Jak gotujesz w wodzie, to
    wiadomo - dodasz np. liścia laurowego, czy ziele angielskie do wody i
    przyprawa wnika za pośrednictwem wody do gotowanej potrawy... A na parze?

    Pzdry,
    /\/\\/\/