    From: Marcin Kloc <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: pozwolenie na użytkowanie starego domu
    Date: Thu, 27 Oct 2011 16:24:42 +0200

    Cześć,

    Chcę kupić stary dom (100 lat). Nie ma żadnych projektów, pozwoleń itp.
    Do kredytu bank wymaga pozwolenia na użytkowanie domu (przynajmniej taka
    informację dostałem od doradcy). Inspektorat nadzoru budowlanego nie
    chce wydać takiego dokumentu i jakby się zastanowić to całkiem logiczne
    i zrozumiałe. Czy spotkaliście się z taką sprawą? Moze mój doradca nie
    jest doinformowany i w przypadku starego domu nie potrzeba takich
    dokumentów. A jeśli są potrzebne to w jaki sposób mogę je uzyskać? Jakaś
    urzędowa ekspertyza czy coś?

    Pozdrawiam,
    Marcin