  • 1. Data: 2011-05-13 19:58:36
    Temat: pralka Amica Easytronic AWCE12DA, opinie
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    czy ktos to ma, jakie macie opinie?

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 2. Data: 2011-05-14 16:52:56
    Temat: Re: pralka Amica Easytronic AWCE12DA, opinie
    Od: performerka <m...@i...pl>

    On 13 Maj, 21:58, Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> wrote:
    > czy ktos to ma, jakie macie opinie?
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Z.

    mam i jezdem zadowolona, ostatnio po jakichs
    4 latach lozyska mi wysiadly, ale to chyba
    bylo fabrycznie wadliwie zlozone, bo semeryng
    mial jakas 'sznite' takie dziwne podwieniecie choc wydawac
    by sie moglo to niedorzeczne. pewnie woda sie dostala wiec
    lozyska pordzewialy, ale generalnie jest nie do zdarcia
    przy rzeczach ktore ja piore.

  • 3. Data: 2011-05-14 16:54:14
    Od: performerka <m...@i...pl>

    On 14 Maj, 18:52, performerka <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    > by sie moglo to niedorzeczne. pewnie woda sie dostala wiec
    > lozyska pordzewialy, ale generalnie jest nie do zdarcia

    aha, perforacja obudowy lux - slowo daje bez sciemy

  • 4. Data: 2011-05-14 17:31:27
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2011-05-14 18:52, performerka wrote:

    > mam i jezdem zadowolona, ostatnio po jakichs
    > 4 latach lozyska mi wysiadly,

    Rozumiem, że jakby Ci wysiadł jeszcze np. programator to byłabyś jeszcze
    bardziej zadowolona? ;-)

    pozdr.

  • 5. Data: 2011-05-14 17:39:51
    Od: performerka <m...@i...pl>

    On 14 Maj, 19:31, quent <x...@x...com> wrote:

    > Rozumiem, że jakby Ci wysiadł jeszcze np. programator to byłabyś jeszcze
    > bardziej zadowolona? ;-)
    >
    > pozdr.

    wymiana lozysk w pralce to zadna sparawa, jakbym miala cierpliwosc
    do kabelkow,sama bym to zrobila - tymi recyma - to raz
    dwa to to, ze nie ma ona lozysk jakichs nietypowych, kupilam
    w sklepie z lozyskami i ... wymieniono i gra gitara, natomiast
    programator, to chyba nie trzeba ci tlumaczyc
    a zreszt, jak widac ze i tak nic nie kumsz

  • 6. Data: 2011-05-14 18:27:06
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2011-05-14 19:39, performerka wrote:
> [...]
    > programator, to chyba nie trzeba ci tlumaczyc
    > a zreszt, jak widac ze i tak nic nie kumsz

    Gratuluję umięjętności no i poczucia (wyczucia) humoru!

  • 7. Data: 2011-05-14 20:06:26
    Od: performerka <m...@i...pl>

    On 14 Maj, 20:27, quent <x...@x...com> wrote:

    > Gratuluję umięjętności no i poczucia (wyczucia) humoru!

    zejdz ze mnie faciu, co? dzieks

  • 8. Data: 2011-05-14 20:16:12
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2011-05-14 22:06, performerka wrote:
    > zejdz ze mnie faciu, co? dzieks

    z przyjemnością.
    proszę

  • 9. Data: 2011-05-15 09:40:09
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-14 22:06, performerka pisze:

    > zejdz ze mnie faciu, co? dzieks

    A co serwujesz, sushi może?

    JK

  • 10. Data: 2011-05-18 10:24:49
    Od: performerka <m...@i...pl>

    On 15 Maj, 11:40, JK <s...@p...onet.pl> wrote:

    > A co serwujesz, sushi może?
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > JK

    tobie proponuje, zebys hatnal sobie baranka z przytupem
    w scianke dzialowa.
    moze nie pomoze, ale napewno bardziej nie zaszkodzi a moze
    nawet zaczniesz czytac ze zrozumieniem