  • 1. Data: 2009-06-28 11:33:20
    Temat: prosta wentylacja mechaniczna w wylewce
    Od: damiahn <d...@p...onet.pl>

    Witam,
    chcę na poddaszu w wylewce puści kanały prostokątne wentylacji
    mechanicznej. I mam dylemat czy zwyczajowa folia na która daje się
    styropian powinna byc położona jeszcze pod tymi kanałami (wtedy
    wylewka będzie bezpośrednio się stykac z kanałami, czy folie położyc
    na te kanały?
    pozdrawiam,
    damian

  • 2. Data: 2009-06-28 11:35:29
    Temat: Re: prosta wentylacja mechaniczna w wylewce
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Jak gruba będzie ta wylewka, że jeszcze zmieszczą się w niej
    kilkunastocentymetorwe kanały wentylacyjne ? :)

  • 3. Data: 2009-06-28 19:18:22
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    damiahn wrote:
    > Witam,
    > chcę na poddaszu w wylewce puści kanały prostokątne wentylacji
    > mechanicznej.
    W wylewce to załamisz te kanały jak tam depniesz albo coś cięższego
    położysz, kanały daj w warswie ocieplenia, na nie jeszcze z 0,5 do 2 cm
    styro w zależności od grubości ocieplenia na to folia i wylewka, wtedy
    masz pełną grubość wylewki i pełną jej wytrzymałość punktową.
    --
    -----
    Pozdr