  • 1. Data: 2009-06-28 11:55:47
    Temat: jakich ekip nie polecam :)
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    Może zrobimy jakiś ranking :)

    ja np nikomu nie polecam firmy Tynk-Bud z Czestochowy
    w styczniu mieli zakończyć ocieplenie poddasza i technologie GK
    panowie nie mają pojęcia o kątach prostych, poziomicy i szlifowaniu
    a gruntowaniem to mi tylko szkody narobili - zacieki są twarde do
    szlifowania
    do tego straszyli mnie że dostane w dziub jak nie będe cicho itd

  • 2. Data: 2009-06-28 12:40:34
    Temat: Re: jakich ekip nie polecam :)
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Rafał pisze:
    > ja np nikomu nie polecam firmy Tynk-Bud z Czestochowy
    > do tego straszyli mnie że dostane w dziub jak nie będe cicho itd
    Wystraszyłeś się tego? Jeśli tak, to zgłoś groźby karalne.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 3. Data: 2009-06-28 13:50:39
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Rafał" <a...@c...nospam.pl> wrote in message
> [...]
    > szlifowania
    > do tego straszyli mnie że dostane w dziub jak nie będe cicho itd

    To u nich normalne. Trzeba na piśmie i bardzo formalnie do nich podchodzić.
    Trzeba poprosić szefa o papier dotyczący jego kwalifikacji zawodowych jak
    nie ma i źle robi to wygonić nie płacąc. Są tacy co i bez kwalifikacji
    dobrze robią ale w umowie trzeba to zaznaczyć i dac podpisać.
    Zawsze jest powód żeby nie zapłacić.
    Są to w końcu zmarnowane materiały budowlane. Gdy robią z własnych i nie
    potrafią to wygonić i kazać zabrać to co już zamontowali. Niech nawet sobie
    skrobia farbę.