  • 1. Data: 2009-06-28 13:35:39
    Temat: OPIERZENIE - mam problem proszę o poradę
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    Jest sobie taki bok lukarny czy "jaskółki" zwał jak zwał.
    Jest on przykryty małym daszkiem, z boku ocieplpny i jest takie opierzenie,
    które jest jakby niedokończone przez dekarzy.

    Co z tym zrobić? Właściwie jak sie tego pozbyć żeby ładniej wyglądało?

    http://u1u1u1u1.110mb.com/1.JPG
    http://u1u1u1u1.110mb.com/2.JPG
    http://u1u1u1u1.110mb.com/3.JPG
    http://u1u1u1u1.110mb.com/4.JPG
    http://u1u1u1u1.110mb.com/5.JPG
    http://u1u1u1u1.110mb.com/6.JPG
    http://u1u1u1u1.110mb.com/7.JPG

  • 2. Data: 2009-06-28 17:03:17
    Temat: Re: OPIERZENIE - mam problem proszę o poradę
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości
    > Jest sobie taki bok lukarny czy "jaskółki" zwał jak zwał.
    > Jest on przykryty małym daszkiem, z boku ocieplpny i jest takie
    > opierzenie, które jest jakby niedokończone przez dekarzy.
    >
    > Co z tym zrobić?

    Zatrudnic (i niestety zaplacic) dobrego kier-buda a czas poswiecony na
    hodowanie wrzodow przeznaczyc na zarabianie pieniedzy?

    sz.

  • 3. Data: 2009-06-28 19:41:14
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
    wiadomości news:h288av$nje$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości

    > Zatrudnic (i niestety zaplacic) dobrego kier-buda a czas poswiecony na
    > hodowanie wrzodow przeznaczyc na zarabianie pieniedzy?

    I co tą radą chciałes udowodnić?
    Ufaj tylko kierbudowi na budowie to będziesz musiał tracić dużo czasu aby
    zarabiać pieniążki na poprawę fuszerek.

    Kris

  • 4. Data: 2009-06-28 20:17:17
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

> [...]
    > opierzenie, które jest jakby niedokończone przez dekarzy.
    >
    > Co z tym zrobić? Właściwie jak sie tego pozbyć żeby ładniej wyglądało?

    Nie bede otwieral wszystkich zdjec, bo z ta rozdzielczoscia to troche
    przesadziles i odniose sie do dwu pierwszych, na wiecej nie starczy mi
    cierpliwosci.:-)
    Wiec moim oczywiscie zdaniem to robota zaczeta jest od d.. strony. Najpierw
    robi sie styropiany i kleje w takich miejscach a dopiero pozniej obrabia sie
    dach. Mozna tez zrobic najpierw dach przewidujac warstwe ocieplenia i na
    taka odleglosc odsunac obrobke z plaskiej blachy i pozniej to ladnie
    obrobic. U ciebie jak sadze chodzi o slynny juz szczyt, ale najpierw
    powinienes zdjac ze dwie warstwy dachowki, zrobic sciane i poprosic dekarzy
    aby to ladnie wynkonczyli. Teraz jestes w tzw. d...pie.
    Na moj gust zdjac dachowke i niech dekarze zrobia wcieta obrobke z blachy i
    dopasuja dachowke. Calej dachowki nie zdejmiesz i trzeba bedzie kombinowac.

    Pozdro.. TK

  • 5. Data: 2009-06-28 20:52:59
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    > Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
    > wiadomości news:h288av$nje$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > I co tą radą chciałes udowodnić?

    To, ze przy dobrym kier-budzie nie bede musial okielznywac i konsultowac
    wiedzy, bez ktorej nie da sie postawic - chocby - obory dla bydla?

    A posstawienie domu dla rodziny, to jednak nieco wieksze wyzwanie?

    Ja rozumiem, ze mozna miec problem z niedorobionymi wykonawcami. Ale co
    inwestor moze zrobic z wiedza, ktora bedzie go kosztowac (na oko) 5 x wiecej
    niz REALNY kierownik budowy.

  • 6. Data: 2009-06-28 21:15:02
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
    wiadomości news:h28lpl$bl3

> [...]
    >
    > Ja rozumiem, ze mozna miec problem z niedorobionymi wykonawcami. Ale co
    > inwestor moze zrobic z wiedza, ktora bedzie go kosztowac (na oko) 5 x

    Masz zdaje sie spore zaleglosci w czytaniu grupy i sporo optymizmu.
    Oczywiscie zycze Ci stanu jaki tu opisujesz, ale obawiam sie ze moze nie byc
    latwo. Tworca postu wyobraz sobie mial dwuch kierownikow budowy i wraz sie
    nie udalo. Ktorego z nich zatrudnisz u siebie??
    Ja akurat nie mialem z tym problemu, bo kierownikiem jest moj tesc i
    teoretycznie nie wiem co to zly kierownik, ale mialem niestety tez
    wykonawcow i naszczescie tych debilnych w wyjatkowo malej ilosci. Wiem co
    potrafia, mam tez znajomych poprawiajacych to i tamto, czytam tez te grupe,
    znam troche zycie i optymizm niestety maleje. Ty jak widac jestes z tych,
    ktorzy uwazaja ze te wszystkie rzeczy ich nie spotkaja, bo tych co spotkalo
    to debile nie majacy dobrego kierownika. No przyjdzie czas weryfikacji i
    poprawek, moze wtedy wspomnisz, ze trzeba bylo sluchac dobrych rad.

    Pozdro.. TK

  • 7. Data: 2009-06-29 01:03:34
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > Na moj gust zdjac dachowke i niech dekarze zrobia wcieta obrobke z blachy
    > i dopasuja dachowke. Calej dachowki nie zdejmiesz i trzeba bedzie

    Tam było tak zrobione z boków. Było miejsce na styropian i jest wciecie
    tylko wystaje do przodu, bo nie było jeszcze styro z przodu.
    Teraz są tynkarze i nie wiedzą. Było 2 dekarzy i chyba też sie nie znali i
    ich popędziłem
    Nie mam dekarza z zawodu

  • 8. Data: 2009-06-29 07:03:18
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
    wiadomości news:h28lpl$bl3$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > To, ze przy dobrym kier-budzie nie bede musial okielznywac i konsultowac
    > wiedzy, bez ktorej nie da sie postawic - chocby - obory dla bydla?
    >
    > A posstawienie domu dla rodziny, to jednak nieco wieksze wyzwanie?

    Wyzwanie jest to prawda ale bez przesady. Nobli w tej dziedzinie nie rozdają
    jak ktoś kiedyś tu napisał.
    Nie wiem na jakim jesteś etapie budowy, ale jak zaczynasz lub jesteś w
    trakcie to posłuchaj rad tych co są po.
    Nie wierz w to ze mając nawet 3 kierbudów możesz spać spokojnie. Jak
    najwięcej rzeczy staraj się dopilnować samemu, konsultować, czytać, pytać
    itp.
    W końcu budujesz dom dla rodziny jak sam napisałeś.

    > Ja rozumiem, ze mozna miec problem z niedorobionymi wykonawcami. Ale co
    > inwestor moze zrobic z wiedza, ktora bedzie go kosztowac (na oko) 5 x
    > wiecej niz REALNY kierownik budowy.

    Nie rozumię co miałeś na myśli pisząc że wiedza inwestora będzie 5 razy
    droższa od realnego kierbuda?.

    Krzysiek

  • 9. Data: 2009-06-29 08:04:07
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

> [...]
    > tylko wystaje do przodu, bo nie było jeszcze styro z przodu.
    > Teraz są tynkarze i nie wiedzą. Było 2 dekarzy i chyba też sie nie znali i

    To niech Ci tynkarze ladnie wykoncza do fali od frontu i niech zostanie.
    Ryzyko podciekania do gory jest raczej minimalne. W kazdym razie teraz i tak
    juz jakos nic nie poprawisza, bo sprawa wymaga troche pracy a bedziesz mogl
    sie przygladac jak sprawy sie maja nawet do przyszlego roku. Jezeli to
    sciana zachodnia to raczej poprawki nie unikniesz. Bedzie tak samo latwa jak
    teraz.

    Pozdro.. TK

  • 10. Data: 2009-06-29 11:27:40
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "kris" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > Nie wierz w to ze mając nawet 3 kierbudów możesz spać spokojnie. Jak
    > najwięcej rzeczy staraj się dopilnować samemu, konsultować, czytać, pytać

    Nie wytłumaczysz im tego :-) Oni dopiero zrozumieją za rok od wbicia łopaty
    :-)
    Bedą spłukani i oszukani przez ekipy, które nie znały się na własnej
    robocie.