  • Data: 2018-11-15 17:14:51
    Temat: przeniesienie włącznika bez kucia ściany
    Od: "brunet.wp" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Włącznik światła (kontakt) jest po złej stronie
    drzwi (nie przy klamce) i chcę go przenieść na
    drugą stronę. Kuć ściany jakoś nie mam ochoty,
    więc pomyślałem, aby wykorzystać drogę radiową do
    komunikacji między włącznikiem a obwodem (lub
    wprost żyrandolem).

    W puszce pod docelowym włącznikiem powinien być
    jakiś nadajnik załączany właśnie tym włącznikiem.
    Ważne aby to był normalny włącznik dwustanowy, a
    nie np. dzwonkowy. No i oczywiście nadajnik nie
    może być zintegrowany z włącznikiem (wszystkie
    włączniki w domu mają wyglądać tak samo).

    Odbiornik może być przy samej lampie albo gdzieś
    indziej (chociażby w puszce obecnego włącznika).

    Trochę szukałem, ale jakoś nie widzę póki co
    gotowego rozwiązania.