    From: musiał <m...@y...de>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: pytanie, jak wyciągnąć szybę ze skrzydła ... wrrr
    Date: Thu, 10 Dec 2009 22:27:49 +0100

    muszę uzupełnić 2 pęknięte szyby w dwóch starych oknach na strychu,
    stare skrzydła okienne, szkło z kitem, jakieś 50x40 cm.
    dzwonię do szklarza, panie to są grosze wymiana, mówi,
    pytam ile, a on 30 zł sztuka ....
    uniesiony męską dumą, myślę o nie !
    szyby mam na jakiś starych szkrzydłach okiennych w piwnicy, zrobię to sam,
    usunięcie pęknietych szyb i oczyszczenie to pikuś, ale wyciagnięcie ze
    stsrych skrzydeł szyb żeby je przyciąć i wstawić do tych uzupełnianych
    okazało się trudniejsze niż myślałem,
    najpierw spróbowałem podważc kit szpachelką/śrubokrętem - pierwsza szyba
    pękła,
    drugą myślę wezmę sposobem, rozpiłowałem te metalowe obejmy na drewnie (w
    kształcie litery L),
    ale cholerne elementy skrzydła zbyt są mocno ze sobą szczepione nie da rady

    i teraz mam pytanie, drodzy grupowicze, czy jest jakiś patent na bezpieczne
    wyciągnięcie szyby ze strego skrzydła które jest związane kitem ?