  • Data: 2009-12-11 07:02:44
    Temat: Re: pytanie, jak wyciągnąć szybę ze skrzydła ... wrrr
    Od: Krzemo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Gru, 22:27, musiał <m...@y...de> wrote:
    > musz uzupe ni 2 p kni te szyby w dw ch starych oknach na strychu,
    > stare skrzyd a okienne, szk o z kitem, jakie 50x40 cm.
    > dzwoni do szklarza, panie to s grosze wymiana, m wi,
    > pytam ile, a on 30 z sztuka ....
    > uniesiony m sk dum , my l o nie !
    > szyby mam na jaki starych szkrzyd ach okiennych w piwnicy, zrobi to sam,
    > usuni cie p knietych szyb i oczyszczenie to piku , ale wyciagni cie ze
    > stsrych skrzyde szyb eby je przyci i wstawi do tych uzupe nianych
    > okaza o si trudniejsze ni my la em,
    > najpierw spr bowa em podwa c kit szpachelk / rubokr tem - pierwsza szyba
> [...]

    Stare okna miały mocowane szyby nie tylko na kit (należy go wydłubać
    nie tylko z przodu, ale także ze szpary między ramą a szybą), ale
    także na małe gwoździe. Musisz wydłubać CAŁY kit, odgiąć lub wyjąć
    gwoździe, i dopiero wtedy próbować. Niestety kit zapewne przywarł do
    szyby także z drugiej strony, więc i tak ryzyko niepowodzenia duże.

    Pozdrawiam,
    Krzemo.