  • 1. Data: 2009-06-22 21:13:10
    Temat: rura 1/2" ile miejsca na gwintownik a możę?
    Od: "lukasz" <g...@o...pl>

    plan sytuacyjny:)
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dabd9521659a788a
    .html

    Przed remontem pokoju chciałbym wyciąć rurkę odpowietrzającą

    pion (4p)

    Czy w tym wypadku mam miejsce na gwintownik?

    Średnio uśmiecha mi się taszczyć gazy

    a elektrycznie to przy mojej niepewnej ręce

    boje się o efekt.

    co byście poradzili

    ciecie będzie na wysokości poniżej lini parapetu

    Uprzedzając pytania

    odpowietrznik nie działa od lat

    konsekwencja powyższego był montaż odpowietrzników w

    grzejnikach

  • 2. Data: 2009-06-22 22:03:00
    Temat: Re: rura 1/2" ile miejsca na gwintownik a możę?
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    Prowadnik gwintownicy ma ok 10 cm długości. Do tego jeszcze ok 1-1,5 cm
    gwintu na rurze. Aby to nagwintować, musisz dookoła wykuć ścianę aby wokoło
    rury było miejsce na głowicę gwintownicy.
    --
    Jackare

  • 3. Data: 2009-06-23 03:14:35
    Od: "lukasz" <g...@o...pl>

    > Prowadnik gwintownicy ma ok 10 cm długości. Do tego jeszcze ok 1-1,5 cm
    > gwintu na rurze. Aby to nagwintować, musisz dookoła wykuć ścianę aby
    > wokoło

    a jaką szerokość potrzebuje aby gwintownik sie zmiescił
    chodzi mi o jego grubość

  • 4. Data: 2009-06-23 05:36:30
    Od: "montemax" <m...@l...pl>

    Wytnij na dole, wstaw trojnik i zrób przejscie na plastik. Pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-06-23 05:38:43
    Od: "montemax" <m...@l...pl>

  • 6. Data: 2009-06-23 06:03:53
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    lukasz wrote:
> [...]
    >
    > Przed remontem pokoju chciałbym wyciąć rurkę odpowietrzającą
    >
    > pion (4p)
    >
    > Czy w tym wypadku mam miejsce na gwintownik?

    kup zaciskaną skręcaną złęczkę gebo

    http://www.gebo.com.pl/produkty/quick.html

  • 7. Data: 2009-06-23 09:07:27
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    po ok 5 cm wokół licząc od osi rury.
    --
    Jackare

    P.S.
    Ja bym to zaspawał elektrycznie. Nawet jeżeli masz niepewną rękę. To tylko
    zalanie metalem rurki. Duży prąd i heja od góry.

  • 8. Data: 2009-06-23 09:08:32
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    > kup zaciskaną skręcaną złęczkę gebo
    >
    > http://www.gebo.com.pl/produkty/quick.html

    IMHO gra nie warta świeczki (koszty) zwłaszcza że ma to być tylko
    zaślepienie.
    --
    Jackare

  • 9. Data: 2009-06-23 13:41:52
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jackare wrote:

    > IMHO gra nie warta świeczki (koszty) zwłaszcza że ma to być tylko
    > zaślepienie.

    napewno tańsze i szybsze niż tachanie gazów i spoawanie sztuca 1/2" albo
    kucie i zaprawianie ściany żeby nagwintować ogryzek rury.

  • 10. Data: 2009-06-23 13:59:25
    Od: "lukasz" <g...@o...pl>

    > Wytnij na dole, wstaw trojnik i zrób przejscie na plastik. Pozdrawiam

    zbedny koszt i nie widze potrzeby to ma byc tylko zaslepione

    pozdrawiam