  • 1. Data: 2014-01-19 17:56:57
    Temat: rura fi 75 do kibelka
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    Planuję miniłazienkę na poddaszu i jedyna opcja to wpięcie w pion o średnicy 75mm,
    więc taką rurę chciałbym też dać od samego kibelka, odległość do pionu to jakieś 180
    cm, spadek na całości 30 cm. Czy to będzie miało rację bytu, czy lepiej od razu
    inwestować w pompę z rozdrabniaczem?

  • 2. Data: 2014-01-20 10:42:06
    Temat: Re: rura fi 75 do kibelka
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > Użytkownik "s_13" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    > cm, spadek na całości 30 cm. Czy to będzie miało rację bytu, czy lepiej od
    > razu inwestować w pompę z rozdrabniaczem?

    Ludzie tak robią i działa, ale nie jestem pewien czy formalnie tak można :-)
    Spadek masz wystarczający więc, nic nie powinno się przytykać. Z kibla i tak
    nie wychodzi rura 110mm tylko węższa. Nie wrzucaj tam tylko pieluch i
    podpasek i będzie ok.

    Pozdrawiam
    Ergie