  • 1. Data: 2012-10-25 11:58:36
    Temat: sauna samoróbka - jak?
    Od: dddddd <n...@w...pl>

    Witam,
    Chciałbym w przyszłości mieć saunę w łazience. Chciałbym wygospodarować
    w niej miejsca ok. 150x200cm (może mniej, dokładnie nie mierzyłem ale
    obawiam się że typowe sauny nie wejdą). Myślę nad sauną suchą bo mniej z
    tym problemów, aczkolwiek dodatkową wentylację mogę sobie zrobić jeśli
    zajdzie taka potrzeba. Jak się do tego zabrać (bardziej co przygotować)
    - w łazience będę obniżał sufit bo w tej chwili ma od chyba 2,6 do 2,7m
    wysokości - skos ze względu na skosy na płaskim dachu, w tym czasie
    chciałbym tam wrzucić potrzebne przewody, wentylacje itp.
    Jak się zabrać do budowy sauny? Ile zajmie mi miejsca sauna 2-osobowa?

    Lukasz